![]() |
Toompje
Hoi leerlingen,
Ik heb laatst sex gehad en het ging er iets te fanatiek aan toe en toen is m'n toompje losgeraakt, is dit erg? MasterMC. |
Jep,je penis gaat er binnenkort waarschijnlijk afvallen.Ik zou ermee naar de dokter gaan als ik jou was.:yes:
|
huis arts.
|
OT; ja.
|
Kan op zich weinig kwaad hoor, zo'n dingetje zit meestal toch alleen maar in de weg :p Zolang het maar geen pijn (meer) doet of niet (meer) bloedt is t okay ;)
Bij twijfel toch even naar huisarts/uroloog |
Citaat:
En bij twijfel naar de uroloog? Ik weet niet hoe je dat voor elkaar wil krijgen als je niet eerst bij de huisarts bent geweest. Overigens is het niet erg als je toompje wat inscheurt, gewoon even wat rust gunnen (dus ook niet gaan zitten fappen) en je kan er binnen anderhalve week weer tegen aan. |
Als het goed geneest lijkt het mij niet zo'n probleem. 'T is alleen wel dat daar een heleboel zenuwen lopen. Deed het niet gigantisch veel pijn toen het scheurde?
|
Citaat:
Soms gebeurd dat ook bij de "ontmaagding" van de man. Bij besnijdenis wordt trouwens het hele toompje doorgenomen. |
Pak een aansteker of romeinse kaars, anders moet je het toch echt solderen.
|
Ik denk dat gewoon naaien ook wel zal voldoen.
|
Tacken.
|
Citaat:
Maar dat zal het geval wel niet zijn,anders zou je het gewoon uitschreeuwen van de pijn |
Citaat:
Je weet dat je toompje niet je voorhuid is? |
:+
|
Kenker. :d
|
En wat nou als het een stukje van m'n toompje is? want ik kan het niet goed bekijken..
|
Citaat:
|
Citaat:
''Overigens is het niet erg als je toompje wat inscheurt, gewoon even wat rust gunnen (dus ook niet gaan zitten fappen) en je kan er binnen anderhalve week weer tegen aan.'' Is het dan ook geadviseerd om tijdelijk te remmen met sex en mastuberen? |
dat zegt ie net flapdrol.
lezen. |
:')
|
Citaat:
|
,,Is het dan ook geadviseerd om tijdelijk te remmen met sex en mastuberen? "
Als je dat volhoud,:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.