![]() |
Welke versie is beter?
Het liedje Not Good Enough For Truth Or Cliche van Escape The Fate heeft 2 versies.Graag jullie mening welke het beste is en waarom.
Oude versie :
Nieuwe versie :
|
Zeker weten de nieuwe... veel minder schreeuwerig en overdreven
|
Ik vind de oude eigenlijk beter.De zanger zijn stem klinkt jonger en het liedje is gewoon niet zo somber gebracht.
|
de nieuwe spreekt mij meer aan.
|
Het nieuwe is idd wel professioneler en het refrein is vlotter.Toch gaat mijn voorkeur naar het oude.:)
|
ik vind gewoon de kwaliteit van de 2e beter.
clipje is leuk, maar dat zie ik niet als de iPod aan staat en ik fiets. |
Los van de clip vind ik de stem van de oude versie beter.In de nieuwe heeft die zanger nogal een trage stem.
|
Ik heb allebei tot 1:00 geluisterd, en ik vind de oude het best.
|
1:00 maar?
|
Ik had niet zo veel tijd. ;)
|
Je kiest tenminste mijn kant.:+
|
:+
We hebben een beetje dezelfde smaak. :) |
Ik luister niet vaak bfmv maar idd,we luisteren dezelfde stijl.:yes:
|
Wat luister jij liever dan?
Ik luister ook graag BMTH, BlessTheFall, Suicide Silence, Disturbed, Green Day en Silverstein. :) Emarosa gaat af en toe ook wel lekker. :) |
BMTH,silverstein,alesana,bfmv,BlessTheFall en escape the fate luister ik toch het meest van al.:)
Suicide Silence,the devil wears prada enzo ook nog wel.Als ze maar goed screamen en het een leuk deuntje is.:+ |
Alesana heb ik alleen wat over gehoord, zijn ze goed? :d
|
Ik ga ze binnen een paar weken zien op Rockfest.Alesana is zo'n band waar die zanger hoog zingt en die dan afgewisselt wordt met hoge en lage screams.Dit is 1 van hun beste liedjes : http://www.youtube.com/watch?v=um5yrxTjvxo
|
Ik zal zo even kijken. :d
|
Zeg me wat je ervan vindt.:d
|
Nice, ik zal dit zeker vaker gaan luisteren. :d
|
Iemand bekeren tot alesana..check!:d
Als je nog goeie liedjes moet hebben van alesana vraag je het maar.:) |
Zal ik doen. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.