![]() |
inenting+blowen
hai, ik ga binnenkort voor de eerste keer blowen, maar ik heb een probleem.
zit een beetje in tijdnood, en als het echt heel fout uitpakt heb ik een probleem. want ik moet snel daarna ook een inenting halen (baarmoederhalskanker) nou heb ik 2 vragen 1. hoelang duurt het ongeveer tot de wiet is uitgewerkt? 2. zou de wiet effect kunnen hebben op mijn inenting? of zou er daardoor iets fout kunnen gaan ofzo? wss heb ik wel tijd genoeg, maar wil graag gewoon nog wat extra info. :) als jullie er verder nog iets anders interessants over te melden hebben, doe dat. ciao:* |
1.Hangt af van hoeveel je hebt gerookt.
2.Waarschijnlijk niet. 3.Wiet is slecht voor de gezondheid. |
Citaat:
|
Wiet kan je tot 30 dagen na gebruik aantonen in het lichaam...
Wiet is niet van invloed op de inenting. Daarnaast is het echt extreem kansloos om je wiet ervaring echt te gaan plannen de tering. |
Citaat:
|
Haal dan meteen een prik tegen longkanker en dergelijke.
Goed bezig. |
éen keer kan niet zoveel kwaad toch ??O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
kijk, het is heel simpel:
roken= kansloos. blowen =kanslozer. blowen gaan plannen = te kansloos voor woorden. I rest my case. |
het idee alleen al.
Als je al zo nodig triest wilt doen door te gaan blowen, neem dan gewoon een hijs als je zo'n ding een keertje aangeboden krijgt, en niet dat je in je agenda krabbelt bij wijze van spreken: zaterdag 24 april 2009 15:30-joint 1 Ik vind sowieso dat blowen voor de lagere hersen niveaus is ( zelfde intelligentie niveau als br33z@h ), maar dat is mijn mening. |
hetzelfde geld voor jezelf klem zuipen. Iemand met een beetje hersens zou beter moeten weten.
En als je voor het eerst gaat blowen met een stel vrienden zou ik ook wel plannen hoor, even een dag afspreken enzo. Waarom niet? |
Ik vind het plannen toch wel behoorlijk sneu. :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en verder bestaat zaterdag 24 april 2009 niet, :') |
Alleen het goedkoopste van het goedkoopste volk gebruikt het woord 'bakkes'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zeg gewoon dat het woord 'bakkes' meestal gebruikt wordt door mensen die altijd ruzie zoeken met iedereen enzo..sorry.Friends?:)
|
het is goed hoor:)
|
:')
|
Citaat:
|
Citaat:
Doos. :') |
Citaat:
|
Zo dan.
|
leuk he je dood plannen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mischien moet je eens een kijkje gaan nemen ok de rooms katholieke begraafplaats
|
en nu kappen.
hufterhacks.com, ik sta op scherp bij jou nu. |
Verdeurie, td.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.