![]() |
Klassen combinatie.
Hallo,
Ik volg de sector; Handel & Administratie... ik zit in een kleine klas en ze heeft sector GROEN en Handel & Administratie bij elkaar gemengd! omdat handel een kleine klas is dus nu zit ik bij al die boeren in de klas :S ... maar nu willen ze ons volgend jaar ook bij Zorg & welzijn combineren! ik ga daar noway in de klas zitten... is het mogelijk om hier iets tegen te doen? of moet ik het accepteren hoe school het wilt? iemand advies wat ik zou kunnen doen? |
Stel je aan zeg. Er is niets mis met boeren. Kutaap.
|
:') gaat niet om hun.. alleen school dat eerst te klagen als ik naar andere klas ging (andere niveau dan zou er 19 leerlingen in die klas zitten met mij erbij) en nu willen ze wel ineens de klas waar ik nu inzit iets van 30 leerlingen inpleuren :S
|
Citaat:
Citaat:
What did you say? :') Citaat:
|
Sluit topic maar.
|
Citaat:
Waar maak je je druk om zeg, jezus. En waarom zou je noway bij zorg en welzijn willen zitten? |
Nogmaals sluit topic, als je hier niet normaal kunnen praten? ohja is een stom forumpje waar je straattaal mag gebruiken en niet normaal een discussie kan voeren.
|
Kereltje, volgens mij ben jij op het moment de enige die niet fatsoenlijk Nederlands typt. En hier wordt genoeg "normaal" gepraat, kijk maar eens rond. Kom eens met goede argumenten, voordat je onzin gaat uitkramen. :')
|
Kutaap is zeker goed Nederlands? ;) rot op.
|
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat je zelf maar eens een eind moet opflikkeren, makker. |
Auch. Deegbal heeft wel een punt :)
|
Dankjewel, Doos. :)
|
Citaat:
Leer eerst de Nederlandse taal voordat je met je vmbo hoofd hier boehoe komt doen over boeren. Waarschijnlijk denk jij dat melk en eieren ook uit de winkel komen. :z |
Die komt waarschijnlijk over een jaar weer terug.
|
allemaal lief doen nu.
quincy, de volgende keer dat je zomaar je scheur opentrekt met minder lieve woordjes geef ik je punten aan je broek. mofo, je staat hier boven, negeer het gewoon. Dat geldt ook voor jou Deegbal. de eerstvolgende die ik in dit topic op een grote waffel betrap heeft een probleem. klaar nu. |
Oké, td.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.