![]() |
Geluk, geluk en ongeluk.
Hier loop ik dus al een tijd mee rond;
Wat is geluk? Hier valt een hoop over te zeggen naar mijn mening. Een paar vraagjes (graag nader uitleg geven): 1. Wie is de gelukkigste persoon die je kent? 2. Zou je met die persoon willen ruilen? 3. Wat maakt jou gelukkig? 4. Is geluk wel iets wat je kan 'zijn'? 5. Ben jij verantwoordelijk voor je eigen geluk? 6. Mijn definitie van geluk is : 7. En tot slot: Geef je geluk maar eens een cijfer? :) Opmerkingen zijn welkom :) |
Citaat:
|
Zo, klinkt gelukkig.
|
Nop,my life's a bitch.:)
|
Terugbitche dan.
|
Die strijd heb ik al lang opgegeve.:')
|
Bitch.
Doorgaan met bitchen. |
10/10
|
Dankje RawrImADinosawr :')
|
1. Wie is de gelukkigste persoon die je kent?
Wybe. 2. Zou je met die persoon willen ruilen? nee, hij heeft is verstandelijk gehandicapt. 3. Wat maakt jou gelukkig? onbezorgdheid, ijsjes 4. Is geluk wel iets wat je kan 'zijn'? waarom niet. 5. Ben jij verantwoordelijk voor je eigen geluk? ja 6. Mijn definitie van geluk is : ^3 7. En tot slot: Geef je geluk maar eens een cijfer? :) 5 |
Ijsjes!:d
|
Icarus ik begin me steeds meer af te vragen hoe oud jij bent :')
|
Ik vroeg jou leeftijd juist aan td.:')
And uhm,guess my age!:d |
Citaat:
|
Goddamnit.|:(
|
staat op je profiel
|
BLIJF VAN MIJN LEEFTIJD AF. :[
Yes. Hmuaha. |
Citaat:
|
Citaat:
|
tuurlek wel
|
Ik wist het wel, want dat vertelde ik je net nog; dat ik dat niet kan zien omdat ik ergens op geklikt heb ofzo :').
Juli word ik 16. |
Ze wist nog niet eens dat je kon zien waar je locatie was.:$
|
Citaat:
edit: juli dus. |
Ow dat bedoelde je dus.
|
Ha dan ben je 4 dagen ouder dan ik :P
edit: of hoe oud word je dan wmt? |
Dan word ik 16.
|
Jij niet 26 juli Icarus :P
|
Wut?:+
|
Dat was tegen WMT (A)
|
Wortelboord. (.......)
Wanneer ben jij dan jarig? in juli... |
Ik 30 juli ..
|
Geluk bestaat niet.
|
Waarom noemt iedereen het dan zo?
|
Er zijn wel meer dingen die mensen noemen, die niet bestaan.
|
Ik geloof er zelf ook niet meer zo in.
|
Same here.
|
Daarom ben ik benieuwd naar andermans mening, I guess.
|
Ik niet.
Maar mijne heb je. |
Weet ik.
|
ufo's bestaan niet, en geesten ook niet.
|
Geesten wel, denk ik.
|
proof.
open anders een topic waar ze die filmpjes dumpen, dat is fun. |
Ik denk van wel :d
Behalve dat ufo gedeelte dan. |
Citaat:
@ Wortelpuree; Wij hadden laatst een project over Boeddhisme, en als je geinteresseerd bent in andermans mening over geluk, moet je daar eens even iets over opzoeken. Zij hebben precies een plan gemaakt, hoe je gelukkig kunt worden. Zeggen ze. |
Citaat:
Ik dump hem wel even hier. Momentje. |
Oké. :)
|
Okee.
|
Citaat:
|
1. Wie is de gelukkigste persoon die je kent?
Alle mensen om mij heen lijkt het wel ^^ 2. Zou je met die persoon willen ruilen? Hm. soms wel. 3. Wat maakt jou gedachten? Als ik ein-de-lijk iets heb gedaan of afgemaakt wat ik superlang heb lopen verschuiven. En nouja, als ik gewoon mezelf kan zijn en geen gezeur aan mijn kop heb. 4. Is geluk wel iets wat je kan "zijn" ? Tuurlijk. 5. Ben jij verantwoordelijk voor je eigen geluk? Stiekem hoop ik nog iets dat heet: 'het lot' 6. Mijn definitie van geluk is: doe je dingg. 7. En tot slot: Geef je geluk maar eens een cijfer? :) 4/10 man. kom ik weer aan met mijn serieuze antwoorden :') |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.