![]() |
Verliefd op Bester vriend
Hallo, ik ben Shane
ik heb een klein..(HEEL GROOT) probleempje , ik ben verliefd op mn beste vriend (meisje) en ze weet het niet , maar op hyves in een openbare vragenlijst zei ze een keer op de vraag Zou je ooit verkering met mij nemen zij ze nee alleen ik weet niet of ik nu mn hechte vriendschap op het spel moet zetten, toch hou ik heel veel van haar ik was bijv extra modules op school gaan doen om meer tijd met haar door te brengen.. plz help |
Volgens mij heb je dit hier al n keer gepost... maar wacht t ff n tijdje af oid
|
Ja maar zo'n gozer zei dat ik mn eigen topic moest maken
|
Is dat niet logisch?
|
ja maar hij vroeg het aan mij:S
|
Hoe bedoel je dit is offtopic xD
|
:')
Ik ga zwijgen. Enne,als je echt wat voor haar voelt zeg het haar dan gewoon. Je bent echt een debiel als je al opgeeft na zo'n stom internet invul ding. Succes nzo.. |
Doe ik niet ofzo maar het risico is groot en een goede vriend kwijtraken heb je ook niks aan , ( heb de ballen er ook niet voor om het te vragen ):notgood:
|
Vraag het dan ook niet direct.Begin erover en geef haar wat tips dat je haar mag enzo.
|
optie 1: je zet je verstand op nul en gaat ervoor. in dat geval kunnen we je helpen.
optie2: Je waagt de stap niet en voelt je een paar weken erg kut. ook dan kunnen we je helpen. optie3: je doet niks en blijft jammeren. in dat geval willen je niet eens helpen. dus, optie 1 of 2? |
Ik waag de stap al zo'n 2 jaar niet dus kut voel ik me toch al
|
dat was mijn vraag niet.
|
Alleen dan wilt ze altijd dat er vrienden meegaan
|
Moet je zorgen dat dat niet gebeurd. :')
|
kan moeilijk zeggen je vrienden mogen niet mee
|
Citaat:
|
Citaat:
ze zou het heus niet erg vinden, ik heb precies hetzelfde, vind me beste vriend ook al 2 jaar leuk, maar ik denk dat het niks wordt. helaas. maar zeg het maar tegen haar! succes! xx |
Citaat:
|
Ik wel. Waarom zou dat niet kunnen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Afschrikken. :z
Het is geen zeldzame vogel. |
ik vind dat je het er beter kan vertelle anders blijf je er mee zite en als ze egt een goeie vriendin vn je is blijft ze dat ook en zo niet ja :P:P dn andere vriende zoeke:P
|
inderdaad gewoon leuke dingen doen samen.
Kijken of er wat gebeurd, anders kan je het haar altijd nog vertellen toch? Mocht ze jou niet leuk vinden, is de vriendschap echt niet gelijk verpest hoor. Het zal best een beetje vreemd zijn in het begin, maar dat gaat wel over na een tijdje. succes :) |
Citaat:
ben je bang ofzo dat ze je dan haat? :loser: en als je niet voorje mening uit komt dan snap ik dat je een sukkel bent. :') |
en jij moet je mond even gaan spoelen.
|
Nee man.
die ene choler noemt me kneus. ik zeg iets terug en jij waarschuwd me. voortrekkerij.. |
niet echt.
kneus is geen flamen en is een algemeen geaccepteerd woord op dit forum. Daarnaast bevatte die post goed advies. jij gaat een stapje te ver met je response. |
Ze is vandaag bij me langs geweest en ging wel goed alleen we hebben alleen maar gegame'd .. maar iig haar vriendinnen enzo waren er niet bij
|
:z
|
meisje dat gamet?
lies |
Citaat:
|
Citaat:
|
over de wii gesproken.. dat heb ik ook een lange tijd niet meer gedaan zeg.. gelijk maar ff doen :d
|
Wii is een blij kutapparaat. :+ Geen gamer die dat ding nog wil.
|
^true
|
Mee eens.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.