![]() |
Normalcdf, invnorm
Het gaat om wiskunde. Ik heb de hele uitleg op school gemist, en vraag me nu af waar je die 2 functies nou precies voor gebruikt. :huh:
|
Wut?
|
waaaaat:huh: naar watvoor school ga jij? omg..
google. |
Alsjeblieft? :') Anders ga ik het verneuken. Dit is echt de eerste keer dat ik wiskunde niet snap.
Je hebt zegmaar 2 functies normalcdf( en invnorm( Ik moet alleen maar weten waarbij je welke gebruikt? |
Citaat:
't Is echt makkelijk hoor. |
ow wacht dit moet ik ook gehad hebben ofzo.
Citaat:
|
Citaat:
Wiskunde A lijkt me echt heel erg kut :+ |
F(x)= Int(-inf,x) 1/(Sqrt(2*Pi)*s)*e^(-0,5((x-m)/s)^2)
waarbij Int=integraal -inf= min oneindig Sqrt= wortel m = verwachtingswaarde s = standaarddeviatie e = exponentiële functie; de e-macht Dat zag ik net zelf ook :P Maar die klopt niet met de stof die we nu hebben. |
Citaat:
|
welk boek, welk hoofdstuk?
|
Citaat:
|
Over D zeiden ze allemaal dat het wel meeviel enzo :P
Ik heb Moderne Wiskunde Hfdst 8 Ik heb morgen test en heb het hoofdstuk nog niet gemaakt:') |
Moderne Wiskunde hebben wij ook!
Gewoon de samenvatting lezen. :z |
valt ook niets over te vinden op google ofzo.. staat er niets nuttigs in je boek?
|
Helemaal niks. Het is allemaal in de les verteld :huh: Stom van me.
|
Bel iemand op uit je klas, of kijken of er iemand op msn is die het kan uitleggen. Mensen uit een hogere klas kunnen ook nog nuttig zijn.
|
Mjah.. Ben dr mee bezig :P
|
Suc6 :)
|
Nog steeds niks gevonden. :(
|
Citaat:
ik weet niet hoe laat je moet morgen, maar anders kun je morgenochtend nog daarvoor mensen proberen te bellen ofzo. |
Ja morgen heb ik pas 't laatste uur. Zal nog wel tijd hebben om 't even door te nemen. In ieder geval bedankt Vlinder :)
|
Anders vraag je of je het mag uitstellen. Met zulke cijfers vind hij dat vast niet erg voor een keer.
|
Ik stel al te veel testen uit de laatste tijd..
|
Laat hem dit topic zien zodat hij weet dat je gezocht hebt en geprobeerd hebt het te snappen? :+
|
HAHA xD
|
toch? :P
|
Nee henkus, want mijn vraag was
normalcdf & invnorm pdf hebben we niet gehad. |
Citaat:
dit jaar nog denk ik en OT: heb je geen boek waar dat instaat? Dit hoofdstuk had ik laatst een 2,6 voor.:+ |
Ik had altijd zo'n cijder voor wiskunde.
Vooral met toetsen. Naam opschrijven en weg. :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Brr wiskunde...
|
Ik weet alleen nog dat ik een 8,9 op die toets heb gehad :+
|
Nou :o Ik had dus niet meer geleerd ofzeu. En heb hem geweldig gemaakt. :') Snap niet hoe ik het doe.
|
Wat voor cijfer had je? :+
|
Het 'niet leren' gedeelte had ik goed.
Het 'goed cijfer' gedeelte niet. |
Muts, heb hem vanmiddag pas gemaakt. Hoe kan ik het cijfer dan al terug hebben. :+
|
je zegt dat je em geweldig hebt gemaakt. :+
Of sla ik de plank hier volledig mis? |
Dat is een verwachting. :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.