![]() |
I never meant to be so cold
What I really meant to say
Is I'm sorry for the way I am I never meant to be so cold ( Crossface - cold ) Sinds de dingen in mijn leven veranderd zijn, ben ik steeds botter geworden. Waar ik eerst juist mensen aantrok door vertrouwen te wekken, stoot ik ze nu af. Ik stond bekend als het meisje waarbij je je verhaal kwijt kon, want ik bood hulp en een luisterend oor. Ook wist iedereen dat ik nooit mijn mond voorbij zou praten. Nu zijn die dingen veranderd. Ik ben kil, en zo voel ik me ook.. Ik weet dat ik niet weer dezelfde als voorheen kan worden, maar toch.. Ik wil niet zo gezien worden. |
No offence hoor.. maar..
dit forum helpt daar ook niet aan bij. Snap je wat ik bedoel? |
Ik weet het. =]
Gewoon even opschrijven. :') edit; en ik vind het nummer mooi. |
:aai:
|
We snappen het he Deegje? :aai:
|
Ik ben cool,ik ben kill.Ik ben Jamy.8-)
|
Niet echt grappig Icje. :) Jij snapt het duidelijk nog niet.
|
Sorry dat ik in een goede bui ben?
|
Nee, Icje, was niet negatief bedoeld :love:
|
Wat is er mis met niet tegen jan en alleman openhartig en kusjeknuffeljoepiedepoepie zijn?
|
Als er een moment aanbreekt dat je op de leeftijd komt dat je leven heel snel gaat omdat je zoveel dingen meemaakt (evenals je vrienden rond dezelfde leeftijd), dan sta je echt wel voor ze klaar. Daar kun je jezelf op vertrouwen, als dat gebeurt :)
|
wanneer is dat moment ongeveer?
|
Citaat:
|
Zolang ze mijn ontbijt niet maken niet.
|
Citaat:
Maar ik bedoel dat je zelf wel op den duur weet hoe je zo'n bepaalde situatie kan inschatten ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb hier met mn psych over gepraat, en nu begrijp ik in ieder geval al wat meer waarom ik zo doe. :) Er zijn dingen de laatste tijd, of meer; er zijn mensen, die echt enorm onzinnige opmerkingen maken. Ook is er een meisje dat mij met een lullig smsjes moest vertellen die die vriend van me zelfmoord had gepleegd. Een en al wrok, bwah. |
Godverdomme wat heb ik een hekel aan je.
Bianca: "Weet je het huiswerk voor eco? Oh trouwens, Joey is voor de trein gesprongen :S X" |
Sorry maar dat berichtje was echt wel droog.:')
|
Welke ic
|
Citaat:
|
.. Dat was het niet. Kom hier, kijk op mn mobiel, hij staat er nog op. :{
|
Citaat:
|
ICARUS WTF?
Doe even normaal wil je. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zullen we er nu mee kappen? |
BITCHFIIIGHT
*FB-heid* ahem, kappen nou of ban |
Citaat:
|
goed, zo
|
Sluit 'm maar. 't Is wel goed zo
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.