![]() |
vrijwilligers gezocht
ben jij toevallig goed in duits, en heb je zin om je grenzen te verleggen? vertaal dan even mijn duits presentatie. :thumbsup:
|
I lol'd.
|
Als je em dr nu neer zette he, dan zouden sommige mensen hier nog wel een poging willen doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Then don't make a topic like this. :{
|
oke, ik zal zo een stukje posten:D
|
't hoeft niet hoor. :z
|
Wanneer de vader van de 8 jarige bruno wordt weggevoerd/vervoerd , verhuist de hele familie naar Berlijn. Als Bruno de omgeving gaat ontdekken, komt hij ook op een verboden terrein, hij is verrast dat mensen er pyjamas dragen. Het blijkt dat het een concentratiekamp is en dat zijn vader er de leiding heeft. Bruno raakt bevriend met een jood van dezelfde leeftijd Shmuel.
dit is een klein stukje ervan, degene die er zin in heeft mag dit vertalen naar deutsch :+ |
Wenn der Vater der 8-jährigen Bruno entfernt / befördert, zog die Familie nach Berlin. Wenn Bruno ist es, die Umgebung, auch er einen verbotenen Bereich, ist er überrascht, dass die Menschen tragen Schlafanzüge. Es scheint, dass ein Konzentrationslager, und dass sein Vater ist, die Führung zu übernehmen. Bruno wird mit einem oder Freunden im gleichen Alter Shmuel.
Dat zei google translator. Nu de foutjes er uit halen. |
Google vertaler bezorgde mij een 2/20 voor frans!:d
|
Fuck yeah.
|
Dat is hetzelde als 1/10.8-)
|
rekenen gaat ook steeds beter zie ik.. gheghe :')
|
Dat snap ik ook nog net wel. :{
|
Ik wou je alleen helpen hoor.Aangezien je morgen examen wiskunde hebt.:{
|
Hm, mij?
Ik heb geen google translator nodig. En al helemaal niet voor wiskunde. :+ |
Maar nu weet je dat 2/20=1/10.:yes:
|
Ik zei al dat ik dat nog net wist.
Maar toch bedankt, hoor. :love: |
Graag gedaan hoor.:love:
|
Citaat:
|
Alstjeblieft, schat.
|
:love:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.