![]() |
Liefdespruttel
Nog niet zo lang geleden heeft mijn vriendin het uitgemaakt..
Ik heb het er met verschillende mensen over gehad en kreeg veel verschillende meningen. Mijn vader had er bijvoorbeeld vertrouwen in dat we weer bij elkaar zouden komen (what the fuck?) maar mijn beste vriend probeerde me meteen kil en hard te vertellen hoe ik door moest.. Ik wilde graag weten of jullie hier ervaring mee hebben? Het is namelijk moeilijk om los te laten wanneer je denkt dat het nog goed kan komen! |
hebben we meer informatie nodig.
Nu zeg je: het is uit, komen we weer bij elkaar ja/nee? daar kunnen wij bijster weinig mee. |
Of je ervaring hebt met het feit dat je het idee hebt dat alles nog goed kan komen.. Wil best meer info geven, maar gaf naar mijn mening genoeg info ;)
Of gewoon het feit dat je op en neer getrokken werd in een relatie alleen al, weet niet zo goed hoe ermee om te gaan. Het gaat er namelijk niet om OF het nog goed gaat komen, maar wat ik moet doen met die 2 mensen die mij beide kanten op trekken Iets duidelijker?:) Zo niet vertel maar wat ;) |
het verschilt per relatie.
vraagstukken: 1. WAAROM is het uitgegaan 2. WIE heeft het uitgemaakt 3. ZIJN jullie VAKER uitelkaar geweest? 4.HOELANG hebben jullie al een relatie gehad? |
Citaat:
Zij Nee Niet heel lang, paar maandjes Maar dat is het probleem niet verder hoor =) Dat kan ik wel accepteren en mee doorgaan, het feit dat mensen om mij heen zeggen dat het of juist wel of juist niet goed gaat komen. De verschillende richtingen die ik ingeduwd word zijn buitengewoon onprettig.. |
heel simpel: als de verliefdheid over is kun je het schudden.
zeker als het maar aan paar maandjes was. mijn opinie: forget her and move on. |
Citaat:
Thanks sowieso voor je advies, ook al zal het niet de eerste zijn die je het moet zeggen, zelf vaak zat moeten doen. Helpt ook om het van meerderen te horen, ook al ken je ze niet :) Advies van een buitenstaander is soms heel gezond! |
Hoelang had je dan een relatie ?:o
|
uhmmm 4 maandjes?
|
Dude,doe niet zielig.Je meisje moest je niet en ze dumpte je.Volgens mij denk jij gewoon teveel na.Het is uit,over,punt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OT: Makker, het is gewoon uit. Face it. :{
|
Als jij er vrede mee hebt dat het uit is, waarom dan nog naar andere mensen luisteren die zeggen dat je het moet blijven proberen?
|
Citaat:
|
dus, accepteren dat het uit is, maar als hij het nog ziet zitten dan..
hoezo ik spreek mezelf tegen. |
Uit hoeft niet uit te zijn, als de verliefdheid er nog is. Echter, dat is bij jou niet het geval, dus baibai relatie :)
|
Hij is toch al weg. Waarom al die moeite?
|
let it go, hij is het niet waard.
net als 99.9% van de mannelijke bevolking. uitroeien die handel. :) |
Zeg! :[
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:')
|
Ben je vreemdgegaan?
|
Heb je het over mij?:')
|
Wie anders ;p
|
Nee, grapje:]
die ene descartes! xx |
Lees dan ook meteen heel het gedoe? :+ Hij is mijn ex.
|
nou Descartes ik vind die ex van jou maar een trut hoor.
|
Hehe.:+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:love: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.