![]() |
Kan geen Windows Live-software downloaden/instaleren
Hallo,
Ik heb een probleem. Ik wil graag de Messenger en het Mail programma van Windows Live downloaden, maar dit wil op geen enkele manier lukken. Ik krijg telkens dat de webpagina niet weergeven kan worden om verbindingsproblemen, maar die verbindings problemen zijn er helemaal niet. Ik heb ook geprobeerd via een usb-stick de instalatiefile te gebruiken, maar dan krijg ik in het instalatieproces hetzelfde probleem. Het lijkt wel of ik geen verbinding tot de service van Windows Live krijg. Weet iemand hier een oplossing voor? |
lullig :')
edit: zet al je internet browsers uit. Doe je firewall uit. En probeer dan te installeren. wss. dat je firewall het tegenhoud. |
Als het dan nog niet lukt,gewoon webmail en ebuddy.
|
Of je koopt een nieuwe pc,lekker makkelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als je het met een herinstallatie van windows kunt verhelpen is dat altijd meegenomen toch? |
Ik heb ook dat probleem gehad,toen heb ik vista opnieuw geinstalleerd en toen ging het. Maar dan moet je wel de key en de cd nog hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Echter,als het van Microsoft is,doe het gewoon:) |
Reset je PC, doet dit het niet instaleer CCleaner, laat het programma je pc opschonen (CCleaner kan nooit kwaad) en prober overnieuw
Werkt het nog niet, zal je PC in ieder geval sneller draaien. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.