Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Wie kan mij helpen? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=65329)

loesje001 23 July 2009 05:57

Wie kan mij helpen?

Hallo allemaal,

Ik wil graag raad van andere voor het volgende.

Elke dag ga ik met de trein naar mijn werk. Sinds enkele weken kom ik (bijna)elke ochtend om 6:00 en smiddags om 16:00 als ik naar huis ga een jongen tegen en ben hem heel er leuk gaan vinden.
Het probleem is dat ik hem niet ken en hij mij ook niet. Ik wil graag met hem in contact komen maar ik weet niet hoe ik dit het beste kan doen. Ik kijk wel vaak naar hem en we hebben wel eens oogcontact. Maar oogcontact wil natuurlijk niet zeggen dat hij mij ook ziet staan.
Het probleem bij mij is, dat ik normaal gesproken zo een praatje maak met mensen die ik niet ken. Alleen bij hem durf ik het steeds niet.

Wie kan mij advies geven wat ik het beste kan doen? Hoe kan ik laten blijken dat ik wel interesse in hem hem?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes loesje001

Chitesel 23 July 2009 06:23

wel een praatje maken:)

naast hem gaan zitten en dan een praatje maken

briefje geven

nog veel meer mogelijkheden...

nou echt zo moeilijk?:')

loesje001 23 July 2009 06:31

Citaat:

Origineel gepost door Chitesel (Bericht 1424004)
wel een praatje maken:)

naast hem gaan zitten en dan een praatje maken

briefje geven

nog veel meer mogelijkheden...

nou echt zo moeilijk?:')

Nou nee, het is niet moeilijk maar het gaat erom dat ik in zulk soort dingen heel onzeker ben.

Chitesel 23 July 2009 07:04

en wat denk jij dat wij voor advies kunnen geven?

loesje001 23 July 2009 08:24

Citaat:

Origineel gepost door Chitesel (Bericht 1424006)
en wat denk jij dat wij voor advies kunnen geven?

Hoe ik hier mee om moet gaan en tips wat ik kan doen..

missundaztood 23 July 2009 08:58

je niet zo aanstellen en met hem gaan praten dus :)

Chitesel 23 July 2009 09:43

Citaat:

Origineel gepost door loesje001 (Bericht 1424007)
Hoe ik hier mee om moet gaan en tips wat ik kan doen..

en denk eens zelf na?

Deegbal 23 July 2009 10:44

Citaat:

Origineel gepost door loesje001 (Bericht 1424000)
Het probleem is dat ik hem niet ken

Hoe de fuck krijg je het dan voor elkaar hem leuk te vinden?

Zeespons 23 July 2009 13:19

Citaat:

Origineel gepost door loesje001 (Bericht 1424000)
Hallo allemaal,

Ik wil graag raad van andere voor het volgende.

Elke dag ga ik met de trein naar mijn werk. Sinds enkele weken kom ik (bijna)elke ochtend om 6:00 en smiddags om 16:00 als ik naar huis ga een jongen tegen en ben hem heel er leuk gaan vinden.
Het probleem is dat ik hem niet ken en hij mij ook niet. Ik wil graag met hem in contact komen maar ik weet niet hoe ik dit het beste kan doen. Ik kijk wel vaak naar hem en we hebben wel eens oogcontact. Maar oogcontact wil natuurlijk niet zeggen dat hij mij ook ziet staan.
Het probleem bij mij is, dat ik normaal gesproken zo een praatje maak met mensen die ik niet ken. Alleen bij hem durf ik het steeds niet.

Wie kan mij advies geven wat ik het beste kan doen? Hoe kan ik laten blijken dat ik wel interesse in hem hem?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes loesje001

"Hey loesjelief, weet je nog die ene keer dat we elkaar voor het eerst echt ontmoet hebben. Dat was die ene keer in de trein. Ik zag je wel eens vaker in de trein maar durvde nooit is naar je toe te stappen en een praatje te maken. Maar op een dag kwam je ineens naast me zitten en vertelde je me alles over jezelf. mn dag kon niet meer stuk. Van af dat moment. toen ik in je ogen keek. Wist ik dat ik je voor de rest van mn leven van je zal houden. Ik weet dat je al slaapt.. maar ik moest dit gewoon eventjes kwijt.. Weltrusten schat.."

Kortom =D aanspreken die jongen!

blabla1993 23 July 2009 18:00

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1424010)
Hoe de fuck krijg je het dan voor elkaar hem leuk te vinden?

uiterlijk, doh

Deegbal 23 July 2009 18:50

Oh ja, stom van me. |:(

Jamiel 23 July 2009 20:08

Drink koffie of thee. Dan ziet hij dat je aanspreekbaar bent. Aanspreekbaarder dan wanneer je iets kouds hebt. * Is bewezen ! * Deze theorie werkt nog beter wanneer je de andere persoon een warm drankje geeft, maar dan moet je wel weer meer lef hebben. ( wel origineel, want als jullie vaker oogcontact hebben gehad en elkaar elke dag rond hetzelfde tijdstip zien, zal hij je vast wel herkennen )

Deegbal 23 July 2009 20:30

Dat staat ook weer zo dom, als je koffie gaat zetten in de trein. :{

the_darkness 23 July 2009 20:31

Op het vliegveld hebben ze daar tenminste nog die See,Buy,Cry shops voor.

blabla1993 23 July 2009 21:48

Citaat:

Origineel gepost door Jamiel (Bericht 1424142)
Drink koffie of thee. Dan ziet hij dat je aanspreekbaar bent. Aanspreekbaarder dan wanneer je iets kouds hebt. * Is bewezen ! * Deze theorie werkt nog beter wanneer je de andere persoon een warm drankje geeft, maar dan moet je wel weer meer lef hebben. ( wel origineel, want als jullie vaker oogcontact hebben gehad en elkaar elke dag rond hetzelfde tijdstip zien, zal hij je vast wel herkennen )

:')

Nightlover 23 July 2009 22:55

Ik denk niet dat iemand je kan helpen. Advies geven zeker, maar als je het niet volgdan is hetzinloos natuurlijk. En uiteindelijk ben je degene die de beslissing moeten nemen en ermee leven.

Jamiel 25 July 2009 21:37

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1424197)
:')

Jij moet nog veel leren :p

Zeespons 25 July 2009 22:01

Citaat:

Origineel gepost door Jamiel (Bericht 1424360)
Jij moet nog veel leren :p

Waarom kom jij altijd met die niets zeggende theorietje die volgens een bron bewezen is. Tuurlijk. kleine dingetjes die je doet maken je aantrekkelijker door ze te doen of te laten. Dat mensen er onderzoek naar doen zeg..

Zo.. Nu ga ik morgen maar is koffie drinken op het terras.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:58.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.