![]() |
ben verliefd op een meid (advies nodig)
ik ben verliefd geraakt op iemand die ook werkt waar ik werk (als vakkenvuller)
15 jaar beiden we hebben af en toe op werk een paar keer zitten praten in totaal misschien toch bijna een uurtje en ik heb haar msn ik zeg vaak wel iets tegen haar op msn maar meestal reageert ze heel kortaf en zegt ze zelf niet zoveel dingen tegen mij d'rop uit haarzelf is ze gewoon niet geinterreseerd en kan ik beter ophouden???? op werk praat ze meestal nog wel een beetje terug en zegt ze nog wel eens wat als we in dezelfde gang staan wat 'n kutgevoel zeg verliefd zijn en bang zijn dat ze niet geintereseerd is|:( |
Ik denk niet dat ze geïnteresseerd is kearl.
|
kan het niet misschien dat ze bezig is?? (al 3 keer)
ik heb haar ook gevraagd of ze het niet irritant vroeg of k tegen haar praatte op msn (in een bepaalde zin etc) omdat ze een keer opeens weg was En toen zij zei ook in een bepaalde zin van nee dat ze moest eten |
Uitvluchten kearl.Als ze je leuk vond sprak ze meer tegen je.Of ze is heel verlegen maar dat lijkt me niet zo.
|
Of hij vraagt gewoon of ze zin heeft om wat leuks te gaan doen.
|
Altijd positief bekijken hea.:+
|
Citaat:
|
Je hebt zeker nog nooit een 'wow het klikt goed met een meisje'-moment gehad he? Dan zou je wel weten dat die chick van je absoluut niet geïnteresseerd is en je hoogstwaarschijnlijk ook nog dodelijk irritant vind.
|
Inderdaad. Meiden zijn op dat gebied gewoon gemeen. Hij bedoeld het goed.
|
Meiden zijn alleen maar gemeen als ze er rede toe hebben.:')
|
Citaat:
Bijv : Waarom was die ene meid boos op jou? (remember?) |
Citaat:
Als er geen klik is............ is er geen klik. /makes sense |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet alleen meisjes zijn gemeen zonder rede hoor. |
Blockt niet iedereen jou? :{
|
Wie zijn al die mensen in men lijst dan?:?
|
Ja sorry, je stond voor je webcam. :9~
|
Citaat:
|
Bij jou mss,maar jij bent niet voor rede vatbaar.:+
|
moet dat dan?
|
Nee.
|
problem solved :d
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Lol, zwaar off-topic xD
Nou dat is het vreemde op msn is ze redelijk kortaf maar op werk zegt ze heel vaak hoi, praat ze zelf ook nog wel eens tegen me enz een echte "WoW moment durf ik niet te zeggen" maar op werk praat ze wel gewoon veel terug enz........ ze kwam laatst zelfs naast me zitten en liet me een muggenbult op haar gezicht zien O_o Lol Hierdoor weeti k niet wat ik moet denken............ |
Denk dr maar niet te veel van jochie.
|
Wat kan het leven van een puber toch kut zijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klopt, maar voor zover ik lees laat hij verder niet merken aan haar dat hij haar leuk vindt.
|
Citaat:
|
Your point?.... Hij doet niks geks waarvoor ze een reden heeft om zo te doen.
|
Zeespons,,, welk punt probeer jij nou te maken?
Sommige meiden zijn gewoon bitches, niet dat alle jongens aardig zijn. |
Ik heb het eigenlijk bijna nooit meegemaakt.
Meisjes zijn aardig heur. |
maar jij hebt ook bijna nooit iemand gehadO-)
|
Ik ben pas 15,ik denk niet dat dat nodig is hea?:')
|
Citaat:
OT: waarschijnlijk heeft ze gewoon haar msn aanstaan maar is ze met iets anders bezig, gewoon niet zo'n msnmeisje. Je kunt het best gewoon irl er achter proberen te komen of ze jou ook leuk vindt. Wat flirten enz. kijken of ze er op ingaat. Kan geen kwaad. |
Citaat:
punt gemaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey jamy...
Moeten we dit nou gaan geloven? xD |
Ze leeft nog in haar sprookjeswereld.:')
|
Citaat:
|
Als je al hebt leren begrijpend lezen,wat ik betwijfel,zie je dat hij 15 is.:')
|
Hmm. snit. XD
|
Rot nu maar op naar je sprookjeswereld.:')
|
*gaap*
en nu weer on topic. alle spams/off topics worden vanaf nu verwijderd en noodzakelijke So spam by all means :d OT: Je maakt geen kans, forget about it. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.