![]() |
verliefd op familie
Op een familie feest hadden ze een kant uitgenodigd die ik nog nooit heb gezien. Er was ook een jongen waar ik nu écht smoorverliefd op ben. Wat moet ik doen?:o
|
Kan niet, get over it.
|
Ach, als het aangetrouwd is...:)
Anders kun je het inderdaad wel vergeten. |
En anders vergeten.
|
Moslims zijn idioot met hun uithuwelijk gedoe. :')
|
Of ze nemen eerwraak door zuur in het gezicht van vrouwen te gooien.
Ook een manier om die snor weg te krijgen. |
Dan prefereer ik toch een scheerapparaat. :')
|
Citaat:
Als hij aangetrouwd is maakt het geen bal uit. |
Iemand uit mijn klas had een vriendje en toen bleek het haar achterneefje te zijn.
Die is wel hard. |
Soortgelijk geval had een kereltje op de camping deze vakantie ook.
|
Deeg, Macphisto, nu ist mooi geweest.
als jullie willen spammen maak dan ff een eigen adb topique. vriendelijke waarschuwing jongens :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
zoals gezegd als t aangetrouwd is is t idd geen probleem, zolang je er maar geen kinderen mee krijgt en tegelijk een super-uitgebreide stamboom wilt gaan tekenen want dan kom je in de knoei :p (oftewel: geen stambomen tekenen)
|
Mocht dat nou net zijn hobby zijn.
|
zijn probleem
|
Met neefjes en nichtjes mag je trouwen, btw. Alleen niet me je broertjes/zusjes, en niet met je ouders enzo, natuurlijk.
|
ik wil niet veel zeggen... maar alleen broers en zussen mogen geen relatie met elkaar... neef en nicht mag wel. aldus staat in de wet. als je je broer neemt krijg je rare kinderen... dat is niet zo als je je neef neemt..
dus ik zeg ga ervoor... je moet alleen wel weten of hij het ook wil ;) |
Citaat:
|
Dat zeg ik net in de post hierboven. :')
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kan het anders dat half Turkije nog op handen en voeten loopt? |
Citaat:
|
Ben ik benieuwd welk boek jij dan hebt gelezen wijsneus:
'Als er sprake is van geslachtsgemeenschap tussen bloedverwanten in de nabije graad, spreekt men van bloedschande of incest. ' en: 'Bij het bepalen van bloedverwantschap kan DNA een grote rol spelen. Soms blijkt bij genetisch onderzoek naar erfelijke aandoeningen wel eens dat iemand met een recessief erfelijke ziekte twee kopieën van een defect gen heeft geërfd van dezelfde al dan niet verre voorouder. Wanneer een broer en zus of neef en nicht met elkaar kinderen krijgen treedt dit verschijnsel in sterke mate op; maar hoe verder men teruggaat in de tijd, met des te meer mensen men in de verte verwant blijkt te zijn.' Wikipedia døh. Dit gaat dus op voor broers en zussen en neven en nichten. Dat is al een tijdje bekend hoor. Daar krijg je dus gewoon mongolen van. Volgende keer beter. :wave: |
Toch is het echt waar, dat het wordt toegestaan in Nederland.
|
Ze doen hun best maar. :d
|
-.-'ik let goed op bij bio maar jij beter haha
|
Dat klopt.
|
Jammer genoeg ging het hier niet om het kinderen krijgen, maar om de ethiek achter een relatie met je familie.
|
of niet he! :D
|
Jawel. :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En jij upt.
|
staat gewoon op 1e pagina dus valt wel mee
|
Kijk eens naar de datum van de post boven de jouwe, en vraag jezelf dan nog eens af of je upt of niet. :')
|
Niet overal over zeiken plox. We zijn blij dat er überhaupt mensen hierheen komen.:+
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.