![]() |
Help!!!!!!
ik zit namelijk met een heeel groot probeeem
er zit een heeel leuk meisje bij mij in de klas maar ik durf haar niet te vragen wat kan ik het beste doen ??? help my pleasee ojaaa ik denk dat ze mij ook leuk vind want ze kan me niet aankeke want dan kijkt ze weg en als ik vlakbij haar zit dat prate ze heel veel met me en ze vroeg vandaag of ze een x mocht kome kijke bij me voetbal wedstrijd alvast bedankt ojaa ben 14:D alle tips welkom |
Nou, dat lijkt me duidelijk.
Laat haar maar gewoon een keertje komen kijken. En daarna vragen of ze nog wat wil komen drinken bij jou thuis ;) |
oke maar ik heb liefer niet dat me ouders het gelijk weten okee
heeft iemand nog meer tips ik hou zo VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl van haar |
Hebben jullie geen sportkantine bij de voetbal?
Of anders ga je toch naar de stad op een terasje zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
we hebbe wel een kantine mis is dat wel een goed iedee ik ga haar stax even smsn meer tipts altijd welkom |
Ik zou haar vooral maar goed laten merken dat je het leuk vind dat ze komt kijken, en dat je het gezellig hebt met haar.
De rest komt vanzelf wel goed dan. |
Podb nemen.
|
Citaat:
dat ga ik ook proberen ze zegt net dat ze wel mee wil naar die voetbal wedstrijd zaterdag dan probeer ik haaar mee te krijge naar het dorp ofzo en dan gaan we erngns zitte en dan zet ik er een poging toe?? is da een goed iedee of heeft iemand anders nog betere iedeeen??? |
Citaat:
|
I lol'd. :')
|
Het schooljaar begint en dit soort topics komen als paddestoelen uit de grond gnagna
|
nieuwe ronde nieuw kansen? :+
|
jep :+
|
het is aardig gelukt :) toen ik haar gister vertelde of ze mee ging naar mijn voetbal wedstrijd en of we daarna ginge winkelen verwachte ze het al
toen had zei het gelijk maar gevraaagt dus alles is goedgekome:D:D doei bedankt voor jullie hulp |
Graag gedaan kearl.
|
Citaat:
ooit |
Voor alles is een eerste keer.
|
Citaat:
Like a virgin, touched by the very first time.... tralalalalala |
Citaat:
...en nu? |
Citaat:
|
Bek houden dan.
|
Citaat:
|
Dus?
Je bent geen maagd meer,wat stoer.:') |
Citaat:
|
het was zo simple eigenlijk alleen de stap ernaa toe is lastig:)
nouwjaaa deedzelf nog niet veel maaja het ging zo ik vroeg haar om s avonds na buiten te komen toen zij ze ook want we wone namelijk niet heelveel van elkaaar toen begon ik over voetbal wedstrijd of ze kwam kijken toen zei ze is goed en toen vroeg ik of we daarna ook same ginge winkelen toen snapte ze het al:D toen vroeg ze het maar aan mij dus ik ben weer een stukje gelukkiger groetjes |
Ok.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ook niet. :+
|
Citaat:
|
*zeikt*
nou, dat was toch zeker 3 liter. |
Citaat:
Maakt het topic wel smaakvol |
Citaat:
Heel erg leuk voor je joh :thumbsup: |
Leuk om te horen laurensjm. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.