![]() |
winden
eeey. misschien is het wel een raar en flauw onderwerp maar ik heb een weeddnschap afgesloten met een andere jongen en die zegt dat meiden nooi bijna nooit een wind laten, terwiijl ik denk dat het evenvaak als bij jongens geburde , wat denken jullie???? meiden mogen ook reageren n hoor !!!!!
|
Citaat:
|
je onderwerp staat in de verkeerde forum sectie.:{
|
waar moet ie dan in?
|
Scheten is niet echt een vorm van seks, vriend.
Alleen in jouw geval, misschien. :') |
Citaat:
|
laten we zeggen gezondheid&lifestyle.
|
Done, nu kappen met zeiken.
|
Cakefart.
|
ik bedoel het als een serieus onderwerp..meiden julliemoeten ook reageren.
|
Tineke is er niet
|
Citaat:
|
ok mogen..snap je toch wel?
|
Hè, tuurlijk, dat had ik moeten snappen. Ik had direct moeten weten dat jij hele andere dingen bedoelt, dan die je daadwerkelijk typt. :')
Dit topic gaat zeker over auto's, zometeen? :') |
Ik stink nog harder dan 10 kerels bij elkaar.
Meisjes hebben net als elke jongen, darmgassen ofzo en en die moeten er wel eens uit. Het is trouwens echt superslecht voor je als je ze ophoudt. |
Waar heb je die wijsheid vandaan?
|
Dat is toch logisch? :+
Het moet eruit, anders schijt je ook niet. |
't komt er dan op een andere manier wel uit.
|
maar zo wie zo moet je het niet inhouden op een gegeven moment krijg je darm krampen
|
Ik had deze zomer pas heftige krampen. :d
|
Meisjes laten geen scheten? Hoe kan je dit nou denken.. ga is een uurtje bij je grootouders zitten,d an merk je het wel :D
|
heb het over MEISJES.MEIDEN geen ouwe taarten
|
Dus jou grootmoeder is geen meisje?
|
Ze bedoelen, mooie meisjes.
Want ja, het ideaal beeld van begin-puberende jongentjes die net hebben ontdekt dat borsten en vagina's bestaan, betekend. Mooie meisjes ruften en poepen niet:+ |
j wat ik tja...de meiden/meisjes waar ik geil van wordt zijn tussen de 12 en de 20 ongeveer. Ik ben zelf 15 en ik geloof nu wel dat die ook heel wat af ruften
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.