![]() |
verliefd/geil op je juf
hebben meer meiden/jongens dat ze geilen/verliefd zijn op hun juf?? ik heb een juf wat echt een lkkr ding is. Ze is 28 dus lekker jong eigenlijk en is ontzettend lekker. Ik ben zelf 15 dus ik maak weinig kans haha. Ze is vrijgezel. Hebben jullie dat ook wrl eens (gehad)>
|
Noemt 'ie op z'n 15e iemand van 28 lekker jong. :')
|
ja voor een juf wel....ze had ook 40 of 50 kunnen zijn toch?
|
Iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ee baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, een omgekeerde pedooo.. Hellup. :|
|
Citaat:
|
Ze is ook geen 15jarig kereltje.
|
^ :D
Ontopic: Nee, nog nooit verliefd geweest op een juf. Maar ik ben dan ook geen lesbian.. Het klinkt overigens niet alsof je verliefd bent. You just need to get laid. Good luck. |
ik had bijna wat met mijn gymleraar,
hij heeft nb zijn verloofde op school (die geeft ook les) maar toen was ik 14 en hij 20, 6 jaar verschil dus... ja dat is zwaar klote maar mijn advies; zoek een vriendin het leid af en ik heb nu bijna een half jaar met mijn vaste vriend |
Pedo-alert
|
en jij dan?
jij bent zeker heilig ofzo:notgood: en jij hebt natuurlijk altijd geluk in de liefde... haha ja vast:') leraren doen ook stomme dingen voor als je dat nog niet wist:loser: |
ik ben de Fail God.
dat maakt mij de enige heilige hier. shoo shoo! |
^ Dan fail je ook als je heilig probeert te zijn. :P
|
ik probeer het niet, ik BEN het.
|
Citaat:
fail:$ |
wil jij ban?
|
Citaat:
maar even serieus,, hij is wel heilig hoorO-) Net zozeer ik hier president ben:') |
you fail =D
|
Citaat:
En don't fuck with my signature, you *******:') |
slotje?
|
ja.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.