![]() |
Een film kijken
Ik heb nu met iemand en ik wil iets leuks gaan doen, ik ben er al uit dat het gewoon een film kijken moet zijn, maar welke film? Ikzelf zou het echt niet weten...
|
wil je naar de bios of thuis een filmpje kijken?
|
Maakt niet uit
|
Ja, daar zit wel een verschil tussen qua film die je wilt gaan kijken he. Films die in de bios draaien kun je niet legaal thuis gaan zitten kijken.
Maar als ik jou was zou ik voor een film als 'The Notebook' gaan. Tranen/knuffels en de perfecte kans om iemand te verleiden. |
Is die nu in de bios? Of moet ik m downloaden (geen probleem)
|
Hij is niet in de bios.
Dus dan kun je hem het beste gewoon in de winkel kopen. Kost een keer een tientje ofzo. Heb je gelijk een leuk kadootje voor je vriendinnetje. |
Dankjewel!!!
|
Ik heb de beschrijving gelezen en ga em zeker kopen!!! Maar is het echt een romantische film? Echt bedankt
|
Nee juist een hele zieke enge spannende film en dan bij haar kijken als er niemand thuis is, wellicht vraagt ze je dan wel of je bij dr blijft slapen omdat ze bang is.
:+ |
Cloverfield?
|
Ja, i know maar ik denkt toch dat ik dan voor zo'n romantische komedie ga. Love Actually is wel een goed idee, op m'n iMac 24" > op m'n kamer
|
Citaat:
Ik zeg ziekelijke horror. |
Moet er toch even bijzeggen dat 'ie een iMac heeft hè. Bevestigt alleen maar weer vooroordelen jongen, niet doen.:+
|
Kerstfilm > dat wel
Horror?> misschien Cloverfield maar ik denk toch zo'n romantische komedie maar welke moet ik dan doen? |
Cloverfield is geen horror. Grappige film, maar als je niet van open eindes en ander vaag gedoe houdt, zeker niet kijken.
|
Als je een romantische komedie wil doe dan "along came polly" erg vermaeckelijk.
|
Dankjewel heb gekeken op Wikipedia, ziet er leuk uit zijn er nog meer voorbeeleden?
|
Forrest Gump blijft leuk. :)
Ook de enige romantische comedy die ik ooit gezien heb, bedenk ik me net. |
Misschien is het wel handig als je weet wat ZIJ leuk vindt. Ik heb namelijk een schijthekel aan romantische komedies en chick flicks in het algemeen. Als een jongen daar mee aan zou komen zetten, dan zou ik meteen afgeknapt zijn. Neem anders gewoon een spannende of interessante film.
Pirates of the Caribbean is altijd leuk. Of als je toch per sé iets romantisch wil kijken, doe dan bijvoorbeeld Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Die is harstikke goed en toch wel erg lief. Oh en Dogma doet het ook altijd goed, ook al is-ie nogal 'oud'. Harstikke grappig en geniaal. |
Kate&Leopold.
|
Citaat:
Ik weet overigens niet wat precies de definitie is van chickflick, maar al die romantische komedies.. Het is allemaal hetzelfde. Meisje ontmoet jongen. Één van de twee wordt verliefd op een ander en dan gebeuren er een paar grappige of verdrietige dingen en dan eindigen ze samen. Vreselijk cliché, haha. |
Zij kwam aan met: Mamma Mia!
|
Saw 5.
|
Saw 5?
|
Ja.
|
waar gaat die over?
|
Da's een hele leuke romantische film.
Zit wel een beetje actie in. :yes: |
Citaat:
Zeer romantisch:'), of verklap ik het nu:$ |
Ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mama Mia!? Kwam ze daarmee aan? Mijn god. Je hebt haar toch wel gedumpt nu, hè?
:p |
Citaat:
|
Nee, ik heb haar niet gedumpt, we hebben gewoon Twilight gekeken
|
Citaat:
|
twilight...
|
dan had je haar net zo goed gewoon kunnen dumpen
|
Citaat:
:+ |
Lmao. Arme TS, iedereen zit hem maar te klieren. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
/sad |
*is Twilight fanboi*
|
Citaat:
maar ik vond de film een beetje matig |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen dat eerste uur was een beetje sloom. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.