![]() |
Ik ben nieuw hier en ik zoek...
Hallo iedereen,
Ik ben vandaag aangemeld en ik vertel even kort iets over mijzelf:d Ik ben 14 jaar oud en ik kom uit Barneveld Ik heb 2 jaar een band gehad alleen een paar mensen moesten stoppen omdat ze geen tijd meer hadden. Dus ik zou zelf graag weer een band oprichten;) Zelf ben ik zangeres en iedereen is welkom:yes: Dus... Als je zin hebt en je woont in de buurt dan kunnen we misschien iets nieuws beginnen!!! groetjes Annemarie:love: |
Hoi.
Het is misschien wel handig om er bij te zetten wat voor muziek enzeau. |
Hoi.
|
Hi,
ik ben Karin en ben ook nieuw hier. Ik ben 16 en kom uit Enschede. Nog meer mensen uit Enschede Hier?? |
Dank je!
Oke, ja... eigenlijk vind ik alle muziek wel leuk: pop en rock en gewoon alles behalve hardcore:{ En verder ben ik voor alle nieuwe ideeën!!! Ik hoop dat jullie er iets aan hebben. Groetjes Annemarie |
Citaat:
|
needs moar metal yes?
|
uh wat bedoel je???:|
|
click O-)
|
nou eigenlijk luister ik daar nooit naar maar...
is dat DE muziek voor jou??? |
*maakt heel overtuigend gromgrauw geluid*
|
ow... nee maar XD
|
ik vind alles eigenlijk wel mooi: metal, rock, hip hop, house, hardstyle maar hardcore zie ik niet als muziek..... is gewoon herrie.
|
hardcore is net zo interessant als het luisteren naar de scheten van de buurman.
alleen maar dezelfde dreun. zelfs een achterlijke baksteen kan dat maken. idd herrie. |
ja dat vind ik ook.
Maar verder vind ik alle muziek wel leuk. Heb je interesse???O-) |
Hallo :wave:
|
Ik ga nooit, maar dan ook nooit naar een gat als Barneveld waar meer kippen de weg oversteken dan mensen. Ik ben er 1x geweest en ik ga nooit meer terug daarnaartoe.
|
Citaat:
|
Citaat:
Geef mij maar gewoon muziek die niet met de computer gemaakt is, maar met instrumenten. |
Citaat:
|
Paul Elstak blijft mijn held ja.
|
Haaaiiiii :')
|
Citaat:
|
;)
|
welkom :)
|
Ohai:')
:wave: |
Citaat:
Ik houd wel van hardcore, hip hop, metal, rock 'n roll. Ligt een beetje aan men mood. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.