![]() |
Hooi leserz, FF een vraagje...
Hallo,
Als ik door de school loop wordt er vaak "emo" tegen mij gezegt, da vind ik niet erg, mr ik vraag me af of ik egt emo ben... Ik hou van de music en draag opzich ook wel zo'n kleding en wil het ook wel zijn. Mr ik snij mezelf NIET en ben nou ook niet bepaald altijd depri... Mr wat is nou EGT emo en wat nie........ Alvast Thnx!!! P.S.: A.U.B. ALLEEN NUTTIGE ANTWOORDEN........... |
waarom zou je dat willen?
|
EMO is niet snijden en deppresief zijn...... ik weet ook niet precies wat het is maar ik denk gewoon de kleren/muziek, al ben je gothic/scene of wat dan ook mensen roepen snel emo om dat het lekker klinkt :P
|
Vlinder, wrom ik da zou wille das nou mijn probleem, hè.......Kijk da JIJ da nie wil is jou zaak.... niet iedereen is hetzelfde weet je.....
|
Citaat:
|
Ik geef alleen antwoord op je vraag... En ik bedoel het niet gmeen hoor...........
|
WAUHHAHAHA!??!A?!a A?? /aa/ /a. .a ..
|
Typ eens gewoon normaal Nederlands...
|
Citaat:
|
Emo's zijn gasten die zelfs falen als subcultuur.
|
HALLO, ik zij toch......NUTTIGE ANTWOORDEN A.U.B. !! Als je tegen emo's bent wil je dat dan A.U.B. ergens anders met mensen die ze ook haten gaan praten...
|
Dat zijn feiten. Je vroeg er toch naar?
|
Tsssk,... ik besteed geen aandacht meer aan mensen die niet weten waar ze het over hebben. Jij denkt echt dat je weet waar je het over hebt, zo ken ik er wel meer...
|
volgens mij moet jij even normaal gaan doen.
Hoezo stel je uberhaupt zo'n achterlijke vraag? Zodat je jezelf lekker in een hokje kan plaatsen? zwaar kansloos dit. |
Als jij tevreden bent met wie je bent. Waarom dan ergens bij proberen te horen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
emo is niet vastomlijnd en is voor iedereen weer anders.
beste is om gewoon sgijt te hebben aan wat iedereen tegen je zegt en gewoon vrolijk doen en laten wat je zelf wilt. |
Emo's weten zelf niet eens waar ze het over hebben, dus waarom zouden wij moeite doen die onzin te begrijpen? Je bent gewoon kansloos als je jezelf emo noemt.
|
the_darkness, aangezien jij een van de weinige bent die aardige antwoorden geeft... hoe verwijder ik mijn account? Ik heb namenlijk niet zo'n zin om naar al die shit te moeten luisteren... ik zoek wel een forum waar ze NORMAAL doen.
Alvast thnx |
ik en aardig?
ik doe duidelijk iets verkeerd :? maar je kunt je account niet verwijderen. ik kan wel al je posts wegsmijten en je perma bannen. |
Citaat:
|
keey ban mij dan maar alsjeblieft... en aardig doen is niet verkeerd... op een forum verwacht je normale antwoorde en jij ben de enige die die geeft... daar is niks mis me... dat is je taak als forumbaas, vindt ik........
maar bedankt en doei |
:') Wij doen normaal. Jij snapt dat niet.
|
waarheid en cynisme is niet aan iedereen besteed :+
|
love love love
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nu moeten jullie niet afreageren op mij maar wat hebben jullie tegen emos? o.O
jullie doen alsof emos geen leven hebben of iets. |
Citaat:
|
Citaat:
niet alle emos zijn zo hr. |
Toch wel.
Het is er begonnen met 1 die zo is, en de rest doet dan ook. Je wilt toch ook niet zeggen dat niet alle Nazi's gemeen waren? |
wie weet werden ze gedwongen nazi te zijn? >.>
weet ik veel.. maakt het eigenlijk uit. |
Ja./
|
-.-
|
Een tijdje een kansloos altofiguur zijn is trouwens niet slecht voor je ontwikkeling hoor. 't Moet alleen niet te lang duren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die andere hebben het nog niet helemaal door. |
Citaat:
Die kerel diende toch ook ooit onder Hitlermans? |
maar ging uiteindelijk wel over in 'hitler must be pwned'.
dus werd ie een goede nazi. apple? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.