![]() |
Marie De Volder
Hoooooii
Ik ben Marie De Volder, ik ben 16 jaar en woon in het noorden van Antwerpen ergens. Ik speel vrouwenvoetbal en mijn vader heeft een café waar ik in meehelp. Ik heb 2 zusse, een van 4 en een van 0 jaar. Voor de rest moet je het maar vragen... Groetjes Mariex |
Leuk joh!, en welkom;)
|
Hoi.
|
breezertje? :)
anyone? *bestelt bier* owja, welkom. |
*aanpakt en bedankt*
Welkom! |
Waarom geloof ik toch niet dat je echte naam Marie de Volder is?:+
Welkom anyway. |
Hartelijk Welkom! ;)
|
Citaat:
|
welkom :)
|
Waarom zou mijn naam niet écht Marie De Volder zijn? Wat is dat nou voor zever...
|
Omdat niet iedereen op naam en toenaam via google te zien wilt zijn.
|
Ze gaan hier heus geen misbruik van maken hoor omdat ik nu eenmaal zo noem, ik vind het maar iets vreemd vn jouu
|
Dat zeg jij.
|
Vrouwenvoetbal.
Jij bent zo'n huppelkutje die met los haar en roze schoentjes door het veld huppelt? En zonodig elke 5 minuten in haar zakspiegeltje kijkt of haar haar wel goed zit en ze niet vies is geworden. oh, Welkom. |
dat knotje staat je goed hoor Wendy!
|
Citaat:
|
fantasie
|
Citaat:
|
zit daar fantasie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoi!!!!!!
|
Sorry ezel, hier kan ik niet aardig tegen blijven hoor.
Of jij moet haar leren pootjes geven, omrollen en niet meer dan 1 uitroepteken te gebruiken.. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Even lief doen tegen Jitske, ze heeft het nu kut genoeg:thumbsup: En annemarie ofzeu, niet zoveel antrekken van Wortels opmerking;) |
Hoi
|
Citaat:
|
Ik preek niet, probeer het in ieder geval niet.
Ik kan me alleen nog een topic herinneren waarin Jitske aangaf gevoelig te zijn ofzeu:{ |
Maar ze zit wel anderen af te katten. Als je je in een gevecht begeeft, moet je ook klappen kunnen verdragen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.