![]() |
condoom
Hallo,
laat ik beginnen om me voor te stellen: Ik ben mike en ik ben 17 jaar zo dat is dat_0_ Maar nu mijn vraag: Ik wil eigenlijk condooms kopen, maar ik heb een penisomtrek van 13,5 cm (vooor de meisjes goed natuurlijk :)) Maar waar kopen ik zulke condooms, want de standaard condoom past niet, die zit erg strak. En nu had ik gelezen op een site dat ik CAS 8 nodig heb ofzo Maar ik heb geen zin om condooms te kopen via internet, dan kijken mijn ouders ook een beetje gek op. Wie weet waar ik zulke condooms kan kopen, bij welke winkels dus? Alvast bedankt |
apotheek?
|
Citaat:
Is er niet gewoon bij de kruidvat ofzo wat te halen? |
moet je maandag dan maar ff kijken.
tis 2 uur dus waarschijnlijk zijn ze dicht en morgen is het zondag dus dan zijn ze ook dicht. |
Citaat:
Van welk formaat gaat de gewone condoom uit? |
|
Citaat:
|
dan kan je het vragen bij de apotheek:)
|
Wat ik me herinner, 11 tot 15 cm omtrek normaal, dus voel je niet groot:z
|
Ja, je kunt ook gewoon naar de winkel gaan, ipv het hier te vragen. :z
|
Citaat:
|
Hebben we hier te maken met een 17-jarige jongeman die een beetje last heeft van verlegenheid? ;)
Vraag gewoon raad bij de apotheker, imo. |
Seks mag niet voor het huwelijk.
|
Oh shit.
|
verlegen ben ik niet, maar moet ik gewoon de durex xl condooms kopen ofzo?
|
Citaat:
|
? kan je dat even uitleggen?
|
Dat hij zich daar niet aan heeft gehouden.
|
haha 13,5 cm, dat is zelfs redelijk klein, een kleintje zou dus al passen bij jou mijn vriend :)
geen speciale condooms voor meneer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat 'ie niet van cola houdt.
|
Citaat:
|
Nu heeft ze aids.
|
Citaat:
|
:$
|
13.5cm omtrek is onmogelijk tbh.. (:
|
nope, niet onmogelijk. Zie:
· De gemiddelde omtrek van de penis bij volwassen mannen is waarschijnlijk 11,4 centimeter. Maar zeker is dit niet, want de resultaten van andere onderzoeken lopen uiteen van 8,5 tot 12 cm. Bron: Sexwoordenboek;) en aangezien een gemiddelde uitschieters naar boven en beneden heeft, is 13.5 zeker niet onmmogelijk. Pak maar eens een meetlint en je zal het niet verwachten, maar de omtrek is groter dan gij denkt <-- spreek uit ervaring :+ |
je bedoelt dat je dat serieus op bent gaan meten? :')
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
en nee, niet vandaag wezen meten, tijdje terug:+ Jij wilt toch ook weten hoe groot je voet is:? |
ik meet altijd mn neushaar :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meten is weten?
|
Citaat:
|
De omtrek van die van mij is toch ook gewoon 16 cm.
|
Citaat:
|
:+
|
Citaat:
De eenheid waar jij het over hebt is lengte. Lengte en omtrek zijn totaal verschillend van elkaar.. ;) |
Leuk zeg, discussieren over piemels.
|
Citaat:
BRON:: www.sexwoordenboek.nl <--Ga maar alvast lezen, leer je nog wat: · De gemiddelde omtrek van de penis bij volwassen mannen is waarschijnlijk 11,4 centimeter. Maar zeker is dit niet, want de resultaten van andere onderzoeken lopen uiteen van 8,5 tot 12 cm. · In het algemeen neemt de penis tussen je elfde en vijftiende jaar het meest in lengte en omvang toe. Bij de meeste jongens wordt hij na hun zestiende niet meer groter. · Om de omvang te meten, moet je een centimeterlint om je penis vouwen, om het dikste gedeelte. En wel onmogelijk is helaas niet mogelijk;) |
Verlies je altijd zo snel je geduld? :)
LENGTE : een afstand, wordt uitgedrukt in de eenheid meter. OMTREK: Een afstand die ROND een figuur gaat. Wanneer we het hier hebben over de zogezegde " omtrek " van de penis hebben, is dit onmogelijk dat deze 10+ cm zou zijn, want masteruberen zou niet mogelijk zijn met 1 hand. Als je het nu nog niet zou snappen, dan geef ik het op. (: Peace. |
Volgens mij snapt hij het wel hoor.
|
Citaat:
Mijn conclusie gebaseerd op een betrouwbare bron heeft niets te maken met de definitie van LENGTE en OMTREK. Ik vraag je om een meetlint te pakken, vouw er een rondje mee met het begin op de 13cm gedrukt, houd je hand erom heen en beweer nu nog te zeggen dat ik ongelijk heb.:wave: en nog iets, masturberen hoeft niet met je hele hand om je paal heen |
lief doen ezel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.