Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   Zweethanden. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=65735)

Furious 21 October 2009 19:39

Zweethanden.

Reeds 5 jaar heb ik behoorlijk wat last van zweethanden. Op zich is dit niet echt een probleem, maar het wordt wel behoorlijk vervelend eens je begint met handen geven en vooral graag hand in hand loopt met je vriendin.

Voorspelbaar is dat bijna iedereen van jullie me nu zal doorverwijzen naar de apotheker/dokter, maar deze antwoorden zullen totaal nutteloos zijn aangezien ik nogal trek-je-plan-eens-zonder-al-die-kosten ouders heb.

Is ier iemand die ook regelmatig last heeft van zweethanden, vooral in situaties waar stress/verlegenheid je parten spelen, en heb je er een middeltje tegen dat je op de 1 of andere manier toch helpt?

Feel free to post.. ;)

Wortelbrood 21 October 2009 19:49

Gelukkig nooit last van, sorry.

blabla1993 21 October 2009 19:57

Huisartsbezoek kost geen geld dacht ik. Even in de apotheek naar een middeltje vragen ook niet.

Deegbal 21 October 2009 20:46

Nooit last van gehad, eigenlijk.

ash-hôôle 21 October 2009 20:57

En je handen goed reinigen met zeep een paar keer op een dag helpt ook.

Furious 22 October 2009 16:19

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1436267)
Huisartsbezoek kost geen geld dacht ik. Even in de apotheek naar een middeltje vragen ook niet.

Huisartsbezoek kost 30 euro hier, en als je had gelezen wat ik schreef, dan wist je dat ik dit antwoord niet echt kon gebruiken.. ;)

anyway, toch bedankt, ik zal de 'handen wassen met zeep' - tip gebruiken en dan post ik wel of ik resultaat heb.

Chrizlybeer 22 October 2009 16:32

Citaat:

Origineel gepost door Furious (Bericht 1436263)
Reeds 5 jaar heb ik behoorlijk wat last van zweethanden. Op zich is dit niet echt een probleem, maar het wordt wel behoorlijk vervelend eens je begint met handen geven en vooral graag hand in hand loopt met je vriendin.

Voorspelbaar is dat bijna iedereen van jullie me nu zal doorverwijzen naar de apotheker/dokter, maar deze antwoorden zullen totaal nutteloos zijn aangezien ik nogal trek-je-plan-eens-zonder-al-die-kosten ouders heb.

Is ier iemand die ook regelmatig last heeft van zweethanden, vooral in situaties waar stress/verlegenheid je parten spelen, en heb je er een middeltje tegen dat je op de 1 of andere manier toch helpt?

Feel free to post.. ;)

Zweet handen bij stressvolle situaties en verlegenheid zijn volstrekt normaal.
Verder zijn er voor zover ik weet niet specifieke middelen tegen zweethanden. Wat je misschien wel kan proberen is odorex lotion. Dat is normaal voor je oksels en werkt erg goed, of dat hetzelfde is op je handen weet ik niet, maar het is het proberen waard lijkt me.

Chrizlybeer 22 October 2009 16:37

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1436267)

Huisartsbezoek kost zeer zeker wel geld, je verzekering vergoedt dat alleen. Maar gratis is het niet.
Citaat:

Origineel gepost door Furious (Bericht 1436338)
Huisartsbezoek kost 30 euro hier, en als je had gelezen wat ik schreef, dan wist je dat ik dit antwoord niet echt kon gebruiken.. ;)

Weet hij veel hoe dat in België is geregeld, dus nee hij kan niet weten dat je dat antwoord niet kon gebruiken.

Citaat:

Origineel gepost door Furious (Bericht 1436338)
anyway, toch bedankt, ik zal de 'handen wassen met zeep' - tip gebruiken en dan post ik wel of ik resultaat heb.

Jij wast je handen niet per definitie met zeep?

Furious 22 October 2009 17:20

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1436342)
Huisartsbezoek kost zeer zeker wel geld, je verzekering vergoedt dat alleen. Maar gratis is het niet.

Weet hij veel hoe dat in België is geregeld, dus nee hij kan niet weten dat je dat antwoord niet kon gebruiken.

Jij wast je handen niet per definitie met zeep?

Ik had in mijn post gezet dat ik geen antwoord verwachte van ga naar een dokter of apotheek, en juist deze 2 is dan het enige dat hij wél poste, vandaar dat ik dat zei.. ;)

Om eerlijk te zijn, ik was mijn handen zelden, en als ik het dan al doe zeker zonder zeep, maar gewoon eens even afspoelen.

blabla1993 22 October 2009 17:30

Citaat:

Origineel gepost door Furious (Bericht 1436346)
Ik had in mijn post gezet dat ik geen antwoord verwachte van ga naar een dokter of apotheek, en juist deze 2 is dan het enige dat hij wél poste, vandaar dat ik dat zei.. ;)

Je gaf ook een reden waarom je niks hebt aan die antwoorden. Ik weerlegde die reden, zodat je wel iets had aan mijn antwoorden. Dat je in België geen ziektekostenverzekering hebt (of iig. niet zo een als bij ons) wist ik inderdaad niet.

Mr. Macphisto 22 October 2009 22:00

Die is dus niet hetzelfde..

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:05.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.