![]() |
nieuwe gsm nodig
Hoiii,ik zou graag een nieuwe gsm hebben.Heeft een van jullie misschien een ideetje?Het liefst zou ik er wel graag terug een hebben met touchscreen
prijs doet er niet toe Laat de reacties maar komen!!!! |
Samsung Jet.
Heb hem zelf ook (bijna ). |
nee maar die vind ik niet echt mooi eerlijk gezegd :d
|
misschien een blackberry storm ofzo of een sony ericsson Aino?
wat denken jullie? |
ligt er denk ik vooral aan waar je hem voor wilt gebruiken.
Ik ben geen expert, maar een blackberry is volgens mij meer geschikt voor zakelijke doeleinden dan voor persoonlijk gebruik. Maar ik herhaal, ik ben geen expert, dus misschien zit ik er naast. |
m'n ma heeft er zo een en ze gebruikt hem voor 't werk,...dus misschien heb je wel gelijk.
Ik weet het écht niet meer... |
Geld doet er niet toe? Najah neem dan maar een kijkje hier:
http://www.bloggers.nl/laura01/56810...e+mobiels.html |
BlackBerry,
is niet meer alleen voor zakelijke shizzle, al mag het wat mij betreft best tot dat segment blijven. Ik zeg iPhone: iPod Mobiel Perfect internet Coole foto's Genoeg geheugen Lekker groot scherm Wordt steeds meer voor ontwikkeld en zo kan ik nog doorgaan. |
maar een iPhone heb ik juist gehad
|
Citaat:
|
Dat zei je daarboven ook al. :')
|
Citaat:
|
Begin in ieder geval niet aan een Sony Ericsson :no: Heb er nu twee achter elkaar gehad en langer dan een jaartje leven ze niet. Die ik nu heb begint nu iedere keer zichzelf op te starten, dan herkent hij mijn Simkaart niet, dan ontvang ik meerdere keren dezelfde smsjes, dan wist hij sommige smsjes...vaag ding. Tijd voor een nieuwe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die van nu ook.
|
Nokia N97 :love:
|
Ik jeb eigenlijk ook al toevallig 2 SE's gehd en die gsm vond ik nog altijd de beste in feite mijn pa heeft er een en die is al 2 jaar oud.
Maar ja... Nu heeft sony ericsson toch geen mooie gsm's met touchscreen behalve de Aino:thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
Beter neem je iPhone, garantie 99% van de gevallen binnen 2 weken nieuwe iPhone:thumbsup: |
Citaat:
|
sssst:+
|
oké oké, ik hou m'n iphone nog wel een tijdje dan 8|
|
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
That's the spirit!! Er is simpel weg gewoon nog geen mobiel die de iPhone 3GS kan evenaren:* |
straks ben ik nog blij dat ik hem heb gehouden ook;)
|
Citaat:
|
en de nokia E75 is de shit
|
Citaat:
|
maar die samsung Jét en die Omnia vind ik maar niks , niet dat die slecht zijn hé ofzoO-)
|
Mn nokia wel?
|
ja,die gaat wel hoor.
mr ik zou nooit een Nokia nemen :d |
^ Ik houd ook niet zo van kwaliteit hoor. :')
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Was er overlaatst geen artikel in de krant over Iphones die vaak ontploffen?
|
sssssssstt:+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
er is een subtiel onderscheid mop. :+ |
Iphones zijn kut.
Maar dat kan ook komen omdat ik niet met touchscreen overweg kan. |
Citaat:
|
Ik vind het idee van touchscreen sowieso achterlijk. Waarom bijvoorbeeld een foto zitten vingeren om te zoomen? Wordt het scherm alleen maar goor van en je zit met je vingers voor het ding dat je wilt zien. Knoppen ftw.
|
Citaat:
Rara hoe komt het?:') |
Heb jij toevalling een bron waar staat dat iedereen die een iphone had zo'n hoesje er rond deed voor dat ding ontplofte?:')
|
Citaat:
|
Ik heb een hoesje :+
|
Citaat:
Anders kun je net zo goed religieus worden. |
Citaat:
Maar laat ik het anders formuleren, het is toevallig dat de gevallen waarvan ik tot nu toe een ontplofte iPhone heb gehoord, of hun iPhone in de auto, met muziek aan, navigatie aan, in de brandende zon hadden laten liggen, of hun iPhone intensief gebruikte met een hoesje eromheen. Ik heb nu al 1.5 jaar een iPhone, en never dat het bij mij gebeurdO-) |
Citaat:
Welke simpele ziel gebruikt zijn telefoon om te testen of hij echt zo sterk is? Dat heeft geen kut met degelijkheid te maken. Citaat:
|
Citaat:
|
Heb vandaag de nokia 2720 gekocht. Functies als muziek afspelen, games spelen en foto's maken moeten erg incidenteel gebeuren, gezien die redelijk basic zijn. Ik wilde mijn nummer behouden, onder de 100 euro blijven, een stabiele telefoon en die er ook redelijk mooi uitziet :yes: Da's wel gelukt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.