![]() |
probleem
Hey,
ik heb 'n vriendje sinds kort enzo... maar die wil mij gewoon voor m'n geld enzo:notgood: en ik wil da dus uitmaken maar als ik dat doe dan ga die kei kut tegen mij doen. wat nu? |
Wtf boeit jou dat.
|
dat die dan f°cking ambetant ga doen
|
schiet m neer
|
:thumbsup::yes::'):wave:
|
gewoon zeggen dat als ie geld wil ie maar een bank moet overvallen en dat hij nu op moet flikkeren.
als hij dom gaat doen zegt dat meer over hem dan over jou. laat vooraf aan je omgeving anders weten wat je gaat doen, waarom, en wat je voor gedrag van die ander verwacht. |
Was Zenith niet een jongen:? Of is dit z'n stoere zusje:')
|
ik ben ne jongen ja
|
Citaat:
|
^
Dat je eerste gedachte van iemand die zegt dat 'ie een vriendje heeft, is dat het een meisje is. |
Fock dat, het doet niets af aan de vraag die hij stelt.
|
Citaat:
|
wat is aight
|
:') hoe moet ik dat uitleggen,
beetje positievere verwoording voor oke, maar dan voor zover ik weet in Amsterdam en omstreken;) dus eigenlijk staat er: Okeee, dus als je nog steeds vriendje bedoelt :thumbsup: |
oww, okéy!;)
nee, ik ben dus een jongen en ik bedoel dus een jongen :) ----- ik heb dus gedaan wat TD zei: van die bank en wat ik eigenlijk verwachtte en het werkte! nu gaat hij weer 'normaal' doen zei hij.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niks. Je punt?
|
weet je wat mij verbaasd? dat Macphisto niets heeft gezegd ....
normaal gezien is hij er altijd met zijn sarcastische opmerkingen:thumbsup: (niet slecht bedoeld éh) |
wat niet is kan nog komen :+
|
Don't give him a change, close this damn topic:')
|
wedden dat die een ander topic aanmaakt dan?:+
sluit dit topic :d hihi |
Citaat:
|
*geeft Macphisto alvast een flame-pasje voor zometeen*
:+ |
gewoon meelachen :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.