![]() |
Het grote party topic
Die hadden we nog niet, en het leek me wel toepasselijk.
Hier plemp je alle feestjes/concerten/speciale shit waar je heen gaat, en natuurlijk vertel je achteraf hoe het was :d Enjoy! :* Euw, en ik heb metal party vanaaf tot 3u vannacht in de Escape. Episch, zeker met de voltallige crew :d |
Wat moet ik me voorstellen bij een metal party? Moshpits en bier gooien?
|
onder andere.
en gewoon goed muziek, meet&greet na afloop, gratis entree, etc gewoon goede shit :) |
klinkt gaaf. Alleen die Pits, dat is ziekelijk gedoe.
|
Oh ja, ik heb vanavond een schuurfeest.
Waarschijnlijk wel toffe rock/country muziek. Johnny cash, bon jovi, aerosmith, zz top. :7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe het ook maar heel af en toe. Voor de rest sta ik gewoon te headbangen en te jumpen. of te crowdsurfen als ik bezopen genoeg ben. |
Citaat:
Citaat:
|
naar het vaste danscafé geweest. Altijd gezellig, super veel bekenden. En lekkere jaren 90 muziek.
|
Komende zaterdag met een vriendin naar een concert van Miss Montreal.
Heb er vet veel zin in :d |
iemand naar qlimax dit weekend? Zou er met allen plezier naar toe gaan... maar ik ben 15 dus moet nog 2 jaar en een beetje wachten voor de grote feesten.......:'(
|
Papa is nu naar Deep Purple en ik niet. :'(
|
:aai:
|
Citaat:
Eigenlijk sta je heel de tijd in een pit te 2steppen tot er een zwaar stuk of breakdown komt en dan zwaai je je armen in het rond (niet met de bedoeling om iemand pijn te doen).Soort van plezier maken met al de rest.Jammer genoeg is die traditie al lang vergeten bij de meeste.De meeste slaan gewoon op je gezicht.:+ |
Moshen is iets anders dan Hardcore 'dancing'.
|
Wat is het verschil dan?
|
Moshen is op elkaar inbeuken, Hardcore dancen is met je armen zwaaien enzo.
|
Op elkaar inbeuken is een wall of death of een mosh circle.In een moshpit ga je wel degelijk met je armen zwaaien enzo.
|
Mosh Pit = Mosh Circle = op elkaar inbeuken.
|
Jij bent duidelijk nog nooit naar een concert met een moshpit geweest?
|
Ik zit niet in dat wereldje, maar na wat gegoogle denk ik dat een moshpit dat zinloos gehuppel tegen elkaar aan is, en moshen het actief deelnemen daaraan.:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wat boeit die achterlijke naamgeving nou?:') Feit is dat je twee verschillende dingen hebt: mensen die op elkaar inbeuken, en dat homofiele armzwaai dansgedoe.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
|
Nee, dat is dus dat hardcore gedoe.
|
ik snap hardcore dansen niet....
als er hardcore gedraait word ga je toch hakken. |
^rasmogool, scheer je weg.
|
:+
|
Onzin alles.
|
^klaagmuur is ergens anders
|
Citaat:
Moet altijd wel lachen om die hakkende mensjes:') |
Hardcore is ook andere muziek.
De hardcore van hakken is kut, tenzij je heel hard moet fietsen. :') |
gaat niet door want werken |
Citaat:
|
Doe het zelf? Het is jouw reactie.
|
Over retorische vragen gesproken. :')
|
Citaat:
|
Neuh.
|
Citaat:
:+ |
Zulk soort triestheid kun je niet verder ontleden Blaabje.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
mag dit weekend niet eens weg omdat ik pw week heb..... beetje doelloos. ik ga toch niet leren op zaterdag avond
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.