![]() |
douche??
na een tijdje verkering heb mijn vriendinnetj aangeven wel iets verdr te willen gaan dan alleen tongzoene. ik wil dat zelf eigelijk ook wel maar ik schaam me er eigelijk een beetje voor. ze stelde voor om een x te gaan douche bij haar thuis omdat haar ouders maandags niet thuis zijn en ze geen broertjs of zusjes heeft. maar ik ben bang als ik haar naaakt zie ik oopeens een stijve krijg ofzoo en dat ze het raar vind en of ik me schaamhaar moet scheren??
help my plz |
Zij wil douchen en in haar nakie voor jou rondhuppelen.
Is het dan raar als je een bonert krijgt? Lijkt me niet. |
Ik zeg doen :thumbsup:
Ze zal het niet vreemd vinden als je opgewonden raakt ;-) En dat schaamhaar... tja, ik vind dat je het wel een beetje netjes moet houden, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk. Ze zal het vast niet erg vinden. |
jullie willen toch een stap verder gaan... dan lijkt me dit toch een duidelijke hint. En die geeft ze echt niet als ze geen stijve wil zien. Over dat haar moet je je niet te veel zorgen maken denk ik.
|
Zoals al gezegd is, is dit een hint van haar kant uit. Hoogstwaarschijnlijk wil ze juist je lul zien en zou t een teleurstelling zijn als ie niet hard wordt van haar?:+ Zeg me als ik het fout zie hoor. :')
|
aggree
|
Citaat:
|
Ik zou voor de zekerheid van tevoren een condoom omdoen en een zwembroek aan doen, dan zit je sowieso veilig.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Jij bent echt dom he? :+
|
Citaat:
|
Fack hij weet niet of ie wel durft te douche, en gaat vervolgens opscheppen over zijn wereldgroteverzameling aan condooms?:+
|
Hij heeft ze gewoon liggen, maar is tegelijkertijd wel eerlijk dat hij het eng vind om te gaan douchen met haar.
|
'pestkoppen'
:') |
:') Vind 't nog steeds lachen. En vind nog steeds dat mijn eerste post de beste was. xD
|
waar heb je die condooms gehaald?
ik ben namelijk van mening dat durex ...... duur is. |
Citaat:
12 condooms = 9,- 30 condooms = 22,50 |
Citaat:
:') |
in mijn geval niet :P
maar ik ken mensen die hier toch wel een bijbaantje voor kunnen gebruiken. heb het hier over middelbare scholieren, dat is niet echt een groep die veel te besteden heeft. |
Niet veel te besteden heeft? Ongeveer 100% van wat ze verdienen kunnen ze uitgeven, ze hoeven geen belasting te betalen en hebben amper vaste lasten.
|
als je 16 en je zit hebt veel tijd nodig voor huiswerk en wil ook nog een beetje vrije tijd overhouden dan verdien je meestal niet veel met je baantjes.
|
Zeker betalen zij wel belasting.
BTW. |
Als je zoveel tijd nodig hebt voor huiswerk ben je een losert. :+
|
Citaat:
|
Ligt er maar net al wat voor plannen jij hebt en of die dagelijks zijn. :+
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
--------- Ter leering ende vermaeck kinders, louter ter leering ende vermaeck. |
Chrizly goes on a rampage? :o
|
ik wilde eerst gaan reageren maar ik denk dat ik chrizzly maar met rust laat.
|
Gewoon reageren.
|
Doen kearl.
|
maar hij heeft me bang gemaakt:'(
|
Kom op vent. Schraap je moet bij een. :+
|
Moed* :+
|
@Tommy,
Niet doen:') Strakjes....*Herinnert zich ineens wat hier stond van TD, hmpff8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of je doucht alleen.
|
gewoon met d'r douchen, je vriendin staat naakt voor je dus dan is het geen wonder dat je dan een stijve krijgt..
wel zou ik ff je schaamhaar kortscheren, dat is wel zo netjes als ze dat voorstelt toch? |
Ik denk dat ze nu onderhand al klaar zijn met afdrogen.
|
oh kut had niet gezien dat ik de post zo hervatte, sorry daarvoor
|
inderdaad ik ben al lang afgedroogt;)
|
en hoe is het afgelopen?
|
hmmm zoals ik gehoopt had maar ze zag er best mooi uit zonder kleren;P
maar we hadde toen nog geen sex gehad groeten laurens ik zal proberen actief te blijve dit leuke forum |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.