![]() |
Sinterklaas surprise!
Hee!
Kan iemand mij helpen. Ik kan gewoon even niks origineels verzinnen voor een surprise. Ik heb mijn moeder. *We hebben net een hond *ze fietst veel * zo probeert te hardlopen maar ze kan het niet ;p *ze doet heel veel thuis * en ze houd van koken en dat soort dingen die andere moeders ook wel leuk vinden. * we zijn in Thailand geweest. en ze is ook net naar Florida geweest. Het mag wel een vieze surprise worden maar hoeft niet. Ideeen? *) |
Een Sonja Bakker met overgewicht op een racefiets van papier maché (sp?).
|
Je pakt een schoenendoos en stopt daar alle kadootjes in. Daarna pak je de schoenendoos in met grijs inpakpapier en verf je er met oranje verf bakstenen op? :+
Ik ben zooooo origineel. |
Ik kan niet zo goed een fiets namaken van papier marche. :rolleyes:
|
Je kunt ook gewoon een jutezak kopen van €0,95 bij de Albert Hein en daar alle kadootjes in proppen. Mooi strikje erom, klaar.
|
Ik goot de cadeautjes altijd in het gips of stopte het in een lege melkfles met water die ik in de vriezer deed. :yes:
|
Zorgen dat ze eerst 2913912 km moet hardlopen voor ze bij het cadeautje kan.
|
In mijn topic staan ook nog leuke ideeën.
|
ik heb een keer kadootje in een zak gedaan daarna met een touwtje de zak in een emmer water hangen, en dan invriezen :D. was groot succes duurde alleen lang voor dat het kadoo er uit was.
|
Een kerel die heeft een keer een cadeau voor mij in 3 bolletjes wol gewikkeld, die hij terug wou.
Ben je ook wel even mee bezig. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.