![]() |
Welke faalt het hardst?
MC Dark en NPM - Ik probeer te begrijpen
Of MC Martin - Het leven
:d |
Onze matti, MC MARTIN:thumbsup:
Hij's da bomb you bitches:[ samen met Busta Flax :z Wat een mongool, maar moet eerlijk toegeven de beat is aardig:') |
|
Oh, die. :+
Wat vind je van Mc Dark dan? :+ |
Mc martin!!!
|
Mc Dark faalt zeker weten het hardst. Zeker omdat er blijkbaar nog zo'n staatsmogool rondloopt die met hem dat liedje heeft gemaakt. "Ik probeer te begrijpen, maar het lukt me niet." Natuurlijk niet, achterlijk tokkiefiguur. xD
|
Je weet zelf, ik ben geen 11, ik ben 20 jaar oud. Dat is niet zo fout
Ik kom nu op internet, ik heb me, er zelf , opgezet. YEAH MOTHERFUCKERS :[ |
Citaat:
|
Martin is what you call 'special'. So keep that in mind when you comment.
Omfg dat staat aan het einde van z'n clip. Dan weet je gewoon dat ze hem geen extra chromosoom misgunnen. :') |
Hij heeft 'n handicap he :')
|
Als dat daadwerkelijk zo is dan snap ik niet dat de ouders of verzorgers hem niet even een beetje tjeel in de gaten willen houden.
|
wel meer dan 1 :+
|
Citaat:
Citaat:
|
Het leven is kut want ik zit in een put.
Zoo, daar kan sinterklaas nog een puntje aan zuigen. |
Wat moet ik nou doen? Wat ben jij een maddefakking oen!
:+ |
Klapmogolen, waarom stemmen jullie op MC Martin? Hebben jullie die andere überhaupt wel geluisterd? Wat een gruwelijke compilatie van mensheids goorste kanten.
|
Ik stem ook op die andere hoor. :love:
|
Mc Martin is gewoon superlelijk. En dat meisje kon echt gewoon supergoed rappen. :love:
|
Ik probeer te begrijpen, het lukt me niet!
|
Ik stem op dark. Bij die twee lijkt het net of ze rappen met een buitenboordbeugel.
|
Hoe de fack hebben mensen op MC Martin gestemd:huh: Hij's da bomb:yes: Hij heeft orginele teksten met een lekkere flow, en die beat *doesn't care dat ie die niet heeft bedacht.
MC Martin de Eminem van de lage landen:') |
Hij heeft ook een fan, zo te zien. :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.