![]() |
Nieuwe velgen
Goedeavond iedereen, ik stuur even via het profiel van zenith. ik ben dus de vader van zenith (niet zenith zelf, even ter informatie ) en ikzelf heb een vraag aan jullie.( Ik weet dat jullie nog een jonge leeftijd hebben maar misschien kunnen jullie me toch even helpen).
Sinds kort zoek ik nieuwe velgen voor onder mijn wagen, nu zoek ik een site waar ik kan zien hoe de velgen onder mijn wagen staan. Ikzelf heb een Audi R8. Kunnen jullie misschien zo een website vinden vinden voor mij? Alvast bedankt T. Meeus |
Je kunt altijd marktplaats proberen. Daar heb je altijd wel onderdelen van van alles en nog wat.
|
Als ik mij het goed voor heb , zijn dat op marktplaats geen 2e hands spullen?
T. Meeus |
ga het vragen bij de dealer?
|
|
Ongeveer , het moeten niet per sé velgen van Audi zijn. Al heel erg bedankt voor de moeite iedereen
. T. Meeus |
je kunt op de homepage van die site zelf het merk/type velg selecteren.
|
Citaat:
|
Ik zie het. Bedankt aan iedereen voor de hulp, nu kan ik weer verder.
T. Meeus |
Graag gedaan, meneer! :7
|
Dit topic moet ingelijst worden, voor de meest behulpzame acties van onze forumvriendjes:+ Hulde:thumbsup:
|
Citaat:
|
:+
|
Oh shit, ik realiseer me nu pas dat hij in de berichten kan terugkijken van Zenith waarin hij zegt dat hij het paard gegeseld heeft met natte prei.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb met Chrizlybeer berichten zitten te sturen en dus mijn uitleg gegeven over de wagen
zoals dat ik o.a nooit van heel mijn bestaan zou liegen over een voorwerp (in dit geval een wagen) en dan zeker niet in een forum , vooral niet waar tenslotte nog kinderen op zitten. Dus eind goed , al goed T. Meeus |
pappi!!!!
|
:')
|
Citaat:
He's a pedobear: http://auradis.files.wordpress.com/2009/09/pedobear.jpg |
Oh noeess! Girls, run for your poopers!
|
normaal gezien negeer ik niemand maar ondanks je sarcastische, belachelijke opmerkingen ga ik dat wel doen.
Verder ga ik niet reageren op dit topic T. Meeus |
Citaat:
Verder sarcasme en belachelijk gaan niet samen he;) het is of sarcastisch of belachelijk:* \ Verder doet het mijn wenkbrauwen rijzen dat jij op je zoons account hier een beetje loopt te chillen, search for friends? Pedobear? Lonely? Of gewoon een overbezorgde pa die alles van z'n zoon wilt weten en meedoen? En nog iets, niet meer reageren he, want dan heb ik je uitgelokt, is nie zo tof meneer de verstandige pa/ pedobear. C. Hitesel |
dochter neemt het nu op voor pa
lolz:+ |
Geloof me nu, als ie zegt dat ie niet meer reageert dan doet ie dat ook niet meer, dan mag je hem zoveel uitlokken of uitdagen als je wil :{
Ps. Hij zei : maar ondanks je belachelijke en ... Opmerkingen ga ik dat WEL doen:d En, inderdaad, ofwel is het sarcastisch ofwel belachelijk, maar niet beiden!:no: Bye bye |
Citaat:
Ik heb de tekst wel degelijk goed gelezen, maar hij zegt ik ga het maar doen, maar deed hij het niet. Beetje zwakjes om de discussie aan te gaan en daarna zeggen ik ga je negeren. Getuigt van enige vorm van zwakheid in mijn ogen. fack, nu heb ik mijn 1000ste post verspild aan een pedobear8| TD/Ash/Blaab, zou u aub een oude post van mij kunnen deleten:+ Dan kan ik opnieuw vieren dat ik 1000 posts heb:') bijv 1tje op deze pagina van het klaagmuur topiqueO-) http://forum.leerlingen.com/vbb/show...56354&page=110 |
Love ya Chitesel !:wave:
|
Komt je vader nog?
Ik zit nog steeds met dat paard door m'n maag gesplitst. Zenith heeft de natte prei wel al meegenomen. |
Need attention Phist? Oke dan; Love ya 2!!:wave:
Kiss kiss Maité |
Citaat:
|
De meneer heeft de informatie over z'n nieuwe velgen. Klaar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.