![]() |
Wat vind jij van economie?
Hey,
ik ben een eerstejaars student van de leraren opleiding economie en voor school moet ik een onderzoek doen over wat "men" van economieonderwijs vindt. Dus mijn vraag aan jullie is: Wat vind jij van economie? Groetjes |
Op de middelbare school vond ik het niks aan.
Nu weet ik dat economie meer is dan saaie formules en cijfertjes: Marketing, reputatie, identiteit. Dus wat zorgt ervoor dat de economie van bijv. een bedrijf blijft lopen? Da's veel leuker en hadden ze op de middelbare school al moeten doen! |
Ik was altijd vrij goed in economie, had de hoogste cijfers van de klas. Dat maakt het natuurlijk ook wel leuk. Maar op het moment heb ik geen economie meer, en ik merk gewoon dat de kennis weggaat.
Ik vind economie wel leuk, maar dan moet je het wel snappen. Dus ik ga het steeds minder leuk vinden :+ |
Ik ben niet goed in economie, en vind het eigelijk ook nogal saai.
|
Citaat:
|
het woord stond me niet aan dus heb het niet gekozen :) ik vind economie [gebaseerd op geklaag van klasgenoten en een snelle blik in het boek] ingewikkeld. ofzo..
|
Dat is dom. :')
OT: Mah. Je hoeft er nooit voor te leren, omdat het geen reet voorstelt. :d |
Beh, Economie. Vage theorietjes over onnozele dingen.
|
Citaat:
|
Economie is het meest domme wat ze ooit uitgevonden hebben. Nu zitten we eraan vast en zoals je ziet naait ons eigen systeem ons gewoon. :')
|
niet zozeer economie als wel kapitalisme.
|
Communisme ook.
|
werkt in china nog steeds goed
|
Zal best ja.
Ik betwijfel alleen of ze wel gelukkig zijn. |
als de staat ze zegt gelukkig te zijn dan zijn ze dat.
Ben er geweest, de invloed van de staat is echt niet normaal. |
Ik hoorde wel dat als er een bedrijf failliet gaat dat die directeurs echt zo een schuldgevoel hebben dat ze huilend zelfmoord plegen omdat je dan een epic fail bent in de ogen van china.
|
En ik geloof het.
|
is ook echt zo.
|
ik heb nog nooit economie gehad, maar het begint steeds leuker te klinken....
Niet dus!:S |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
doe eens wel dan. ik niet snap..
|
Dat je een vak niet doet, puur omdat het woord je niet bevalt.
Dat is dom. |
Nee, welke mogool gaat er nou een vak doen dat 'ie niet hoeft te doen en niet leuk vindt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok, dat is dan weer wel onzin.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.