![]() |
dildo gevonden
mijn zusje 8 was vanmorgen in de kast mijn ouders iets aan het zoeken toen ze iets had gevonden ze zei dat het rond en recht was ik ben gaan kijken en toen zag ik die dildo wat moet ik (sofie 19) nu doen
|
Niets?
|
t lijkt me niet erg geloofwaardig ....maaja
als het echt is zouk het maar laten liggen |
Geen flikker.
|
hahaha lache :p
|
Dat ding ergens opbergen waar ze er niet bij kan? Van wie is die dildo überhaupt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is van je vader, anale stimulatie;)
en verder, jij experimenteert neem ik aan ook wel, zo ook je ouders met andere woorden: Jij wilt niet dat hun alles weten, en omgekeerd is dat ook zo. Dus nogmaals met andere woorden: Mondje houden, en er niets mee doen. behalve als het je echt dwars zit, het er op een gewone manier met je ouders erover hebben. Maar kies daar wel het goede moment voor. O-)ook weer een goede daad verricht vandaag:') |
Citaat:
|
Citaat:
|
gwoon dit aan je moeder vertellen, laat die het maar lekker uitleggen aan je zusje dan. :P
|
Citaat:
Gewoon ff tegen je moeder zeggen dat ze dat ding beter op moet ruimen. |
Citaat:
|
klaartje 33.
|
M´n moeder vond laatst ook mijn roze vriend. :9
No problem, iedereen heeft zo z'n behoeften. En of je het nu wilt of niet, je ouders ook. |
Citaat:
|
En wat als 'ie het niet had gelezen dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je zou de batterijen er verkeerdom in kunnen doen :]:d
|
whahaahahaaha
aggja laat der lekker doen;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
dan heb ik zoiets van 'steek 'm dan maar in je reet.' |
Citaat:
|
Re:Dildo
Hoi,
Ik vond laatst ook een dildo op mijn moeders kamer. Ik ging naar mijn kamer, stuur haar een smsje van dat ik niet kan geloven dat het een dildo is, dat ze er een heeft. Sms ik mijn allerbeste vriendin van 26, zegt zij dat de meeste vrouwen van deze leeftijd hem gebruiken om je rug te masseren als je een Hernia hebt ofzo. Komt mijn moeder mijn kamer binnen, zegt ze precies hetzelfde. Dus ik hoop voor je dat dit hiervan ook de reden is :). xx Sweetcandyy :love: |
wtf...
ahahahahahahahahahahah:+ |
Citaat:
|
Prffghehehehe.
|
Daar gebruik ik hem ook voor hoor. *)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel meiden hebben wel niet een dildo? :?
|
Geen idee, start een topic en vraag het aan de meiden hier!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat zal het grootst zijn wat er in kan een bal??
|
Citaat:
Citaat:
|
een hoofd en been tot knie had ik gezien op de ziekste site op het www
|
Groentebal!
1 Bijlage(en)
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.