![]() |
vingeren
ik ben nog niet zo oud nog maar 12:$
en ik vinger mezelf sinds een tijdje... ik ben ongsteld geworden en daarna heb ik me gevingerd, er was geen sperma aanwezig en dat soort dingen, kan ik ZWANGER zijn? dat is toch wel een beetje onmogelijk?? |
onmogelijk.
|
"een beetje onmogelijk" :d
|
ter aanvulling:
www.sexwoordenboek.nl nog veel meer vragen en antwoorden die daar handig worden beantwoord;) |
Nee, dat kan niet.
|
Natuurlijk kan dat niet. Hoe kom je daar nou weer bij?
|
Zonder sperma kun je niet zwanger worden. Punt uit.
|
en sperma overleefd volgens mij maar een paar seconden in de buitenlucht;)
|
off topic ah daarom zei de dokter dat bij mij het sterf geval hoog lag vanwege dooie zaadcellen....
On: en om zwanger te raken zou je toch echt 2verschillende geslachtcellen nodig hebben. |
Citaat:
Verder kan dat dus niet als je in je eentje bent. Wat is er trouwens aan de hand met de bans? Eerst maakte het geen zak uit. En nu zitten er 4 opperhoofden met hun snuf op het banscherm? |
Citaat:
|
Zal best ja, idc.
|
Heb jij er ook al last van?:|
|
Nog niet. Ik zie wel hoe het loopt. :D
|
|
Do not want.
|
Verwacht geen ander kerstcadeau.:{
|
:d
|
Citaat:
biologie/voortplanting van de mens of wat voor ding dan ook. |
jongeeeee...
dat is de leeftijd waarop ze denken dat alle kindjes chinees zijn als ze worden geboren en je ze kan bestellen via e-bay waar ze uit de fabriek komen. |
Oh ipv de ooievaar is het tegenwoordig e-bay?
*Mompelt iets met goeie ouwe tijd* |
@Chitesel: Sperma kan enkele dagen overleven in de vagina (en alles wat erbij komt kijken).
Maar om nog maar eens op de vraag te antwoorden: HOE KUN JE NU IN GODSNAAM ZWANGER WORDEN ZONDER SPERMA IN JE!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom heb ik nu het gevoel dat dit geen meisje van 12 is .......
|
ik ben 12..
Als vrouwen een kind konden krijgen zonder de zaad van een man, dan zou'en er c-eker zo een 200miljoen vrouwen dat doen. |
c-eker?
En waarom zouden vrouwen dat doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.