![]() |
stage lopen
Op onze school moeten alle tweede klassen stage lopen, dus mijn klas ook en we gaan stage lopen met leerlingen van het MLA.
Dus zijn er mensen die het ook hebben gedaan of misschien mensen van het MLA die dat ook gaan doen. |
Ik moest een paar jaar geleden verplicht vrijwilligerswerk (:')!) gaan doen. Heb toen een paar dagen geholpen op een basisschool. Ik zag er wel tegenop, maar uiteindelijk bleek het toch wel een leuke nieuwe ervaring.
Ik heb verder geen idee wat MLA is, trouwens. :+ |
Wat is het?
|
MLA is het MONTESSORI LYCEUM AMSTERDAM en die zit samen met AMSTELLYCEUM en IVKO in een scholengemeenschap dus moeten wij samen met het MLA stage gaan lopen omdat het moet van de school, want je moet volgens hun 48 uur stage hebben gelopen in al je schooljaren dus moeten wij een enquête invullen over wat je top 3 is van wat je zou willen doen k zou iets met dieren willen doen ofso en dan gaat het MLA diezelfde enquête doen en dan gaan ze je koppelen met een leerling die ong hetzelfde heeft als jouw en met die leerling moet je een week samen stage lopen en je moet degen meenemen naar je huis en je wijk om '"kennis"te maken met elkaar. en dan aan het einde van de week moet je iets over elkaar vertellen en over je stage
en hun kiesen trouwens of je met een meisje of een jongen gaat:huh: zo dat was doie*) |
Ik zie, Amsterdaaammm... amsterdam,amsterdam, ammsteeeerrrrdaaaaammmmm... trlalalalalalaa:d
|
Aan de Amsterdamse grachten... :d
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Deegje, Wim!8{ Stel je eventjes voor, je zit in de Jordaan. Gezellig op een terrasje op een zwoele zomeravond. Het is redelijk druk op de gracht en het water, iedereen is vrolijk en blij (behalve de Belgen want die zijn 1x aangeraakt) dan moet je gewoon van Amsterdam houden met dit liedje op de achtergrond:z
|
i:love: amsterdam too
|
:thumbsup:
|
Citaat:
Over stage; Heb maatschappelijke stage gedaan vorig jaar. Was heel leuk, in de bieb omdat dat het dichtstbij was, ipv van de verplichte 40 uur heb ik 15 uur gedaan. En het was over het algemeen koekjes eten, msnen en kindjes helpen met speurtocht in de bieb. yeah :rolleyes: |
Den Bosch is toch de mooiste en schattigste en gezelligste stad van Nederland hoor.
|
Groningen owned alle Nederlandse steden. En op nummer 2 staat A'dam.
En Chitesel, je hebt helemaal gelijk. :+ |
Amsterdam, sorry hoor maar waar vind je zo'n stad? nergens:love:
|
Ik ga ook op stage, zo vermoeiend zeg :( + ik hb een hatelijke stagementor :@!!!
|
Citaat:
|
Wij moesten ook zo'n stage op de middelbareschool.
Alleen hadden wij niets te kiezen dus ging ik naar een bejaarden te huis....Ik vrijwillig daar nog wel soms als er mensen uitvallen. Gewoon positief tegenover staan het viel bij mij alles behalve tegen. |
Amsterdam:+
Altijd super Gezellug.! Over de stage: Jaah ik moet binnenkort in de bieb...maar daar werkt zo een kutwijf zeg:p |
Ik ga aanstaande zaterdag weer naar A'dam. :love:
|
Wie woont er allemaal nog in Amsterdamm..?
Ik en chitesel wie nog meer? |
Utrecht boven.
|
Citaat:
|
hmmm 020 .....nee geef mij maar Rotterdam.Mentaliteit Rotterdammers is gewoon beter.
|
DE GROETEN DE GROETEN UIT BRABANT KUT!!!!1 czazxdxvab
|
ik woon in brabant op dit moment heb vandag mijn laatste carnaval dag gehad.
Brabant heeft ook zijn charmes......maar kan niet tippen |
OETELDONKSKIPARADIJS JALALAAA>AAAaa.aA
|
oeteldonk is toch den bosch?
ik woon in zeuvenbultenleaand |
Citaat:
|
Nog nooit in Den Bosch geweest zeker.
|
Nee. Maar al was ik dat wel, dat zou toch niets veranderen aan het feit dat ik A'dam een mooie stad vind?
|
Mwah, ik kom er regelmatig. Nu vind ik ongeveer elke andere binnenstad lelijk. :+
|
Tjah, dat kan ook. :+
Ooit eens in Groningen geweest? |
Nope.
|
Moet je echt eens doen, pracht stad.
Hij staat dacht ik op eerste van de leukste studenten steden. Op twee staat Utrecht dacht ik. |
Brabant lijkt me anders ook geweldig..
|
mij dus ook,
maar Amsterdam gewoon bovenaan, al heeft denk ik iedere stad zo z'n charmes als je de plekjes maar weet. :) |
Almelo jonge!
|
:no:
|
Ooit geweest? :o
|
yup, ik weet het niet eens terug te vinden. Kan je nagaan hoeveel indruk het heeft gemaakt:')
|
Daar gaat je titel.
|
:wave: het laat jouw zwakte zijn om met duidelijke argumenten te komen waarom Almelo zo goed is:')
|
Citaat:
|
en ilse de lange. :love:
|
Citaat:
|
het licht staat op rood, het licht staat op groen.... :z
|
Citaat:
Citaat:
|
+ alex gaf net HET argument.
|
stoplichten heb je overal:d
|
niet zulke stoplichten bro
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.