![]() |
Dus ik stel me ook maar even voor!
Hallo daar!
Ik zal me ook maar even voorstellen. :rolleyes: Ik ben een meisje, jonge vrouw of wat je maar vind. Woon in de buurt van haarlem, doe nu vwo en verder.. Ik doe Wado ryu karate! & dat is ook echt heel erg belangrijk voor me! Ben aan t trainen voor de eerste Dan, dat is de zwarte band, dus dat ik echt een hele opgave! Speel soms wat gitaar, maar luister vooral graag muziek! Beetje jazz, blues enzo. Ik werk in de sportschool waar ik ook train achter de bar en geef karate trainingen aan kleintjes!:9 Ik hou onwijs van gek doen en lachen en gezelligheid met veel vrienden om me heen! :D |
pic?:D
|
Nee :D
|
ok hoi dan :D
|
Goeden avond :P
|
Echt waar!?
Dat hoor ik graag! Woon je toevallig in de buurt van haarlem of bloemendaal? Dan weet ik wel echt een heel erg goed plekje voor je! |
hmm.. ja dat wordt dan wel lastig..
Welke band had je? |
k dee ook vroeger aan een soort karate maar ben ermee gestopt... nouwja 1jaartje heb ik gedaan dus ik ben nooit vergekome dan de witte band en jaa ik zat toevallig bij een vereniging in de buurt van haarlem
|
Deze laurens heeft toch geen broer die martijn heet he? :p
|
nou das al vet hoor :)
|
Citaat:
|
dat zou heel raar zijn :P
|
Hoi.
|
hallooo!
|
Citaat:
Beetje hetzelfde als wanneer je zegt: "Ik kom uit Rotterdam" en je dan gaat vragen: "Oh ken je dan die en die":z |
Citaat:
|
Citaat:
srry voor de laate reactie was ff tijdje niet op forum:p |
Citaat:
|
^Jij wordt ook met de dag verrotter. :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.