![]() |
De pil en diarree
Ik had een vraagje over de pil en diarree,
en zelf kom k gewoon niet uit het antwoord, In mijn stopweek[de laatste dag voor het begin van de nieuwe strip] heb ik met mijn vriend gevreeen en de avond erna,kreeg k last van diarree, die de 2 dagen erna en nogsteeds voort duurt, En nu wil kgraag weten of ik de pil onbetrouwbaar is of niet, en of ik een morning after pil moet nemen,khoop snel antwoord te hebben want voor morgenavond zou k dan de morning after pil moeten nemen, kvraag het zo laat omdat k er niet bij stil stond dat diarree invloed heeft op de pil maar omdat het ooknog in de eerste week valt begin ik me nu toch echt zorgen te maken, khoop dat iemand me kan helpen, |
het is niet goed voor je, maar neem maar voor de zekerheid denk ik die morningafter. Beter zeker dan onzeker.
|
Kijk eens op de bijsluiter van je pil. Daar staat het wel uitgelegd als het goed is.
|
Op de bijsluiter staan soms echt afschuwelijke dingen (op elk medicijn dan) als je die eens helemaal doorleest dan neem je nooit van je leven meer iets van pillen Maar als dat echt zou helpen . . .
|
Op de bijsluiter staat de betrouwbaarheid van de pil beschreven nadat je hebt overgegeven of diarree hebt.
Ik heb het niet over de bijwerkingen. |
Hmm, ik hoor mijn vriendin weleens zeggen dat de pil dan minder betrouwbaar is.
|
In ieder geval geen sex voor jou nu. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.