![]() |
KrAssen op ipod touch
Ik heb sinds kort een iPod touch en op mijn achterkant zitten krassen is er een manier om de krassen weg te doen? Want heb ergens gehoord dat dat mogelijk is. Heb ondertussen ook al een hoesje van belkin aangeschaft...
|
nee, is niet echt mogelijk. Alleen door de achterkant te vervangen, dit kan je zelf doen of je stuurt het op naar een particulier bedrijfje. Maar ik zou dat niet doen. Het is een gebruiksvoorwerp, krassen komen er altijd op zolang het maar niet het scherm is, is het naar mijn inziens geen ramp.
En als je dat hoesje eromheen doet, zie je de krassen ook niet meer;) Btw, je wilt mijn 1st.gen. iPod touch niet zien:+ |
Heb een zwarte achterkant gevonden om op mijn ipod te zetten op het internet. Ik denk dat ik het ga kopen maar wel nog ff informeren boj mijn vader ;-)
|
betekend nog steeds niet dat de krassen weg zijn. Maar wel bedekt;)
|
Ik heb mn classic expres met schuurpapier bewerkt :')
Maargoed, je zou het kunnen polijsten, alleen denk ik niet dat je dat zomaar eventjes goed kunt. |
Heb het die zwarte achterkant al besteld
op de 16e is ie er dus nog eventjes wachten denk ik |
Citaat:
|
Volgens mij was er zo'n vloeistof waarmee je krassen kon doen verdwijnen.
|
ghehe op tv volgens mij ook gezien indd. Maar om dat nou voor je iPod te gebruiken, komop het is en blijft een gebruiksvoorwerp waar sowieso een kras op zit. Al doe je nog zo voorzichtig.
|
I'm just sayin.
|
Citaat:
|
nee, bestaat wel;)
|
bewijs?
|
Citaat:
Citaat:
http://www.vantelevisie.nl/Webwinkel...FYw33godolK7aw was een tijd terug toen ik ziek was op die kuttv;) |
^was dus het ding dat ik zag.
|
rip :'(
|
Citaat:
|
dat zeg ik niet:')
|
Ik ook niet. Je punt?
|
dat wil ik jou eigenlijk vragen:')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is er dus niet. :')
|
dat ik bewijs lever dat er een spul is dat zegt die krassen te kunnen laten verdwijnen, op verzoek van Wendy:)
|
Neuh, jij zei gewoon dat dat spul bestond.
Daarnaast was dat helemaal niet het punt dat je maakte met 'dat zeg ik niet :')' :'). |
:') dan zei ik met dat zeg ik, dat het naar mijn inziens ook niet betrouwbaar is:+
|
Goed zo.
|
|
En nu allemaal opkrassen.
|
opkrassen:)haha! Wel gepast in dit topic
|
Citaat:
|
opkrassen en krassen op, beetje van men zielige vlaamse humor :-D
|
Ow zo.
Ik vind hem stiekem wel grappig. |
Wat leuk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.