![]() |
Vergeten
Heej,
het is misschien een stomme vraag, maar hoe vergeet je een jongen?? Ik ben namelijk verliefd op een jongen in mijn klas, ik weet niet of hij ook op mij is. Maarja, iemand een idee?? Alvast bedankt denk ik?? |
Je wilt iemand vergeten die je elke dag ziet? Korsakov proberen?
|
Gewoon leuke dingen gaan doen, niet teveel aandacht aan hem besteden. Maar een jongen vergeten die bij je in de klas zit, gaat niet zo snel.
|
yeah, right, daar heb ik wat aan. Hij zit me ook telkens te plagen en te proberen me aan te kijken + dat ie bij me in de klas zit , maakt de hele situatie dus ONMOGELIJK...
heb ik dat weer. Ga gewoon lkkr leuke dingen doen en zo ver mogelijk van hem afzitten, toch? |
Of je vraagt hem mee uit.
|
Citaat:
|
waarom?
|
Misschien is het plagen van hem wel een teken aan jou dat ie je leuk vind...gezien je leeftijd weten jongens niet altijd hoe ze ermee om moeten gaan als ze een meisje leuk vinden.
Maar waarom wil je m vergeten als jij hem leuk vind, en hij jou misschien ook? probeer dat eerst es uit te vogelen |
okee, Mission Impossible;)
|
Nouja weetje, als je inderdaad denkt dat het niets kan worden tussen jullie moet je hem gewoon vergeten.
Natuurlijk is dat kut, maar zeuren helpt ook niet. Je gaat gewoon naar school en laat die jongen voor wat het is. Zo leuk is hij waarschijnlijk toch niet. |
Citaat:
Zoja, dan moet je m zoveel mogelijk negeren...zolang jij blijft reageren als hij je plaagt, blijft hij doorgaan. suc6 |
Wat is dit nou voor kansloos gedoe? Je vindt iemand leuk, diegene laat de hele tijd merken dat hij je op z'n minst interessant vindt. Dan ga je dus maar diegene vergeten?
Denk na ofzo. |
Gewoon wat meer met 'm optrekken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op een hutje in de hei gaan wonen?
|
Slotje dan maar?
|
Citaat:
*zucht |
't is heel simpel.
Of je vraagt m mee uit (wat ik zou doen in jou geval). Of je laat t rusten (en dus ook niet op hem reageren als ie je plaagt) en dan gaat t vanzelf wel over. |
Hier kan trouwens een slotje op, hij heeft mij mee uitgevraagd:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.