![]() |
Even voorstellen...
Op verzoek van één van de forumbazen zal ik mij toch maar even voorstellen (ipv meteen een nieuw topic aan te maken).
Mijn naam is Ruben, 16 jaar (bijna 17) en woon in Assen (voor de mensen die niet weten waar dat ligt, ergens in the Middle of Nowhere van Drenthe) Ik zit in VWO 6 en ga volgend jaar scheikunde studeren in Groningen. Ik hou van gitaar spelen en uitgaan en ben dan ook regelmatig in de binnenstad van Assen te vinden. Bij deze mijn excuses dat ik meteen ben gaan posten en topics gaan openen zonder me eerst voor te stellen, maar ik dacht toch echt dat een forum bedoeld was om informatie te verschaffen en niet om virtueel met z'n allen gezellig te gaan zitten doen:'). Niet dat dat niet kan, natuurlijk... |
Welkom! Maar dan ben ik wel benieuwd wie je vriendje is?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Blaab, voorstellen, NU!
|
hallo:P, en idd blaab voorstel topic aanmaken!!
|
Nee, zoek me maar op hyves.
Forum is niet voor gezellige babbel.:7 |
en je hyves is?
|
Jahaa... :+
|
*
|
d'aww, zo snel?
|
staat onder favorieten :love:
|
Mag ik nu ook jouw hyves posten? :d
|
Heb je em gevonden dan? :+
|
al lang natuurlijk :+
|
haha, dat is niet die van mij. :9
|
kun je nagaan hoe goed ik hierin ben :9
|
lleu.
|
:+
|
Zullen we ze nu maar weer weghalen? :+
|
go ahead :)
|
Citaat:
welkom!:wave::') en nee, dit forum is niet alleen om info te verschaffen, maar ook om te verkrijgen. Maar bovenal om met z'n allen gezellig te gaan zitten doen:') |
Hoi, klinkt leuk allemaal!
Jij bent dus een nog jongere leerling dan ik?:+ |
Citaat:
Geouwehoer kan over msn ook wel. |
Citaat:
|
zolang het nog hier nog niet helemaal leeft is gezellig lullen hierzo toch ook een form van reanimatie:') maar als het eenmaal leeft, wat eraan zit te komen denk ik dat we ons offtopic gespam maar echt standaard moeten verplaatsen naar slowchat:yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ewa,
welkom, enjoy, ze zijn soms erg bot in hun reacties maar dat bedoelen ze vast niet zo denk ik maar altijd |
Citaat:
en ik begrijp dat jij ook bij die 'ze' hoort? |
hmm aangezien ik poster ben op dit forum val ik onder ze maar ik bedoelde mezelf eigelijk niet nee :P
ik denk meestal dat jullie het niet zo bedoelen :P |
Aha, smiley voelt zich te goed voor ons forum. Hmm wat doen we ermee? Voor de leeuwen gooien?
|
rape.
|
Laten we gaan stemmen ?
|
het is toch alleen maar goed dat ik denk dat jullie het niet zo bedoellen ik meestal wel :P
|
Citaat:
|
1. Gebruik interpunctie smilehoofd
2. Ik overdrijf inderdaad, maar ik voel nu al aan dat ik hem niet ga mogen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Burn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goede ouwe tijd :d
|
en of.
|
Wie killen we met fire?
Wortels? |
geflambeerde wortel smaakt niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.