![]() |
Inschrijven rap battle
Jaja, we gaan het dan toch maar doen:
We gaan op aandringen kijken of we het idee van de "battle" kunnen laten herleven. Korte omschrijving: Twee mensen komen in een topic tegen elkaar uit, vervolgens rijm/rap/dicht je elkaar naar de tering. Degene die dat het overtuigends doet wint. ideën zijn hier te vinden. Je krijgt een nummer toegewezen bij de inschrijving. Als organisator zal ik via een randomiser bepalen wie tegen wie uitkomt. Tevens ben ik als amateur dichter/prutser jury. Mochten er geïnteresseerden zijn om plaats te nemen in de jury graag een PM met motivatie, je kwaliteiten, en waarom jij jury moet worden. enjoy! INGESCHREVEN LEDEN: Chitesel Mr.Macphisto Smiley D Aarshol Sofie,, Baloe Baldeeg Almachtige Tommy |
I'm in,
maar ben zo'n prutser in rijmen/dichten/rappen dat ik anders wel in de jury wil zitten als er genoeg aanmeldingen zijn voor het dichtenshizzle zelf |
in
|
lets get it in
|
Met een jury? Het was toch eerder met stemmen?
|
nou ben benieuwd :) stemmen lijkt me idd beter idee
|
Ik snap er geen hol van, maar vooruit. I'm in.
|
ik doe mee:love:
|
Toch al 5 deelnemers :o
|
Mijn weerwolvenspel had er meer!
|
haha grappig, het is alweer 5 jaar geleden :p zat nog in de jury toen
|
Citaat:
'Im in' |
toch al 6.
|
ik wil wel jureren want rap is niet echt m'n sterkste kant:P
|
Gaat dit ooit nog leven of nie?
|
ja gaat het gebeuren?
|
Als zes deelnemers jullie voldoende lijkt vind ik het prima, dan ga ik uitmaken wie tegen wie uit zal komen.
|
hmm meer is natuurlijk altijd leuker, ik ga nog eventjes vragen
|
Als het er 8 zijn vind ik het prima dan komt het ook beter uit met 6 komt het niet uit....
of je moet dan de beste verliezer ook door laten. |
Dan gaan we voor 8.
Willen Wortel en Jamy niet meedoen anders? |
Citaat:
|
Daarom moeten nog 2 mensen bij.EZEL do your job werf mensen en maak reclame en zorg dan gelijk dat ze niet met beschamende vragen komen want degene die dat doen rotten als hun antwoord is gemaakt gelijk weer op.
En als we dan met zijn alle lief doen :D dan blijven ze misschien.....naja saray hoeft niet terug te komen maar enfin. |
Saray komt niet meer. Ze heeft al een keer de slipper gehad.
|
wut?
|
Turks hé.
|
losse handjes daar.Meej dr groite bakkes see die kut tege mijn motte gij hier komme dus hak ff dor pa gebeld eejjj kwamti aoon hoor meej zen slippertjes.
|
:')
|
:d
|
fock it, ik laat dit ding openhangen tot zondagnacht, en daarna gaan we gewoon door met 6 deelnemers.
|
jeee, facking spannend.
|
:{
|
oh, shit ik had me opgegeven he. Dus dan moet ik straks nog meedoen ook. :|
|
je bent de sjaak :d
|
Tot zondagnacht? Ok.
En anders heeft de rest pech. :+ |
Zie het van de zonnige kant: flamen in rapstijl zonder dat je een ban krijgt! :love:
|
Ik denk dat ik mijn lol op kan daar en mensen verschrikkelijk ga dissen. :+
|
Citaat:
|
Ik snap het concept nog niet helemaal. :+
|
Citaat:
|
moeten we rijmen? :|
|
Ik denk dat ik wel door de eerste ronde kom tenzij ik tegen de uiteindelijke winnaar begin als ik dat zelf niet ben :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je mensen te kort komt wil ik wel deelnemen ipv jureren:p
|
Doe dat ja. Beter denk ik.
|
*blaast leven in de battle*
|
Gaat moeilijk als TD er niet is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.