![]() |
Rep RDBG
dit nr is voor me goonz uit 015
Check em en zeg maar wat je ervan vind. Het kan je muziek style niet zijn maar lyricaal is het best goed.
|
|
nee jho die raymond is gaar haha
|
Haha die gaat sinds vandaag ook al mn msn rond wendy. :')
|
Vandaag? ik ken hem al een paar maand ofzo, ben z'n trouwste fan.
|
Maar het nummer dat ik geplaatst heb hebben jullie daar een menig over.
En dan vooral de eerste rapper.? |
Ben jij de eerste rapper? Mc Martin is slechter dan dat eerste filmpje. Maar het is zeker niet goed.
|
Nee is mattie van me, komt uit delft.
Ik Rap alleen voor mezelf niet voor anderen daar ben ik te slecht voor:P beatboxen kan ik dan wel weer |
Citaat:
|
2 Bijlage(en)
Die neger is lennox en ik ben geen neger die blanke is rogier (RDBG) roger da bad guy? Blackman ken ik niet.
Dus nee ik rap hierzelf niet in. |
wat een stoere jongetjes.
|
Aardige jonges hoor chill vaak met hun.
En ik merk sarcasme op :P |
oke. verschrikkelijke beat. en het had wel wat sneller gemogen.. wat meer kracht er in enzo dit is echt slap :P
|
"Ik ben niet te stoppen net als AIDS voor je AIDS-remmers."
Jezus wat een onzin dit.:') |
zitten onzin zinnen in is waar.
Beat vind ik zelf geniaal en lennox is slecht op deze. Maar openings zin klaart hem wel Het is R naar de D en de B en de G mattie ik blijf pompen zie me als de BP |
waar gaat het eigenlijk over?
|
Zwak, het spijt me. :') En inderdaad, wat een vreselijk stoere jongetjes.
|
Het gaat erover dat ze gewoon baas zijn althans dat vinden ze.
|
wat een kansloos gedoe.
|
Is rep trouwens niet rap:+
|
eerder rape.
taal rape. |
:+ dat vind ik nou ook van metal hardcore:')
|
fu :+
|
O-)
|
ja rap in de zin van muziek soort wel.
Maar het is in de zin van representen zeg maar |
Citaat:
|
wat is btw het punt van zeggen dat je de baas bent als je nog niets bereikt hebt.
|
nou je ze vinden zichzelf heel goed vergeleken met andere rappers dus dat moeten ze showen.rappen is vooral bluffen
|
maar je zegt nu heel veel in de verdediging, dat vinden zij etc etc.. ben je het er niet mee eens dan? want waarom start je anders dit topic, je staat toch neem ik aan 100% achter hen?
|
Ik vind het wel goed wat ze doen hoor zeker wel,alleen hun vinden zichzelf de beste dat vind ik absoluut niet.
Ik vind dat er best goede zinnen in zitten en de beat vind ik ook heerlijk. |
oke dan :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is er mis met die lui? Ga jij daar mee om? :') Sociale werkplaats. :wave: |
...
|
Het filmpje van Ash kon ik niet zien, omdat hij door de gebruiker verwijderd is. En het filmpje van TS stopte ik direct al, omdat ik zo'n kutstemmetje hoorde in het begin.
|
|
Wat zijn er toch veel van die gasten op youtube. :+
En het is niet bruin en ook niet rood, en ook niet zo zwart als m'n sokken. :+ |
toch luister ik liever mc martin of bustaflax
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is waar maar zelfvertrouwen is opzich niet slecht.Beter als van die meisjes die zeggen ik kan niet zingen terwijl ze een helemooie stem hebben maar nooit willen zingen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.