![]() |
Help!
Help me :'(
Ik doe nu heel slecht met school. Ik zit alleen achter de pc en ik kan er niet vanaf komen. Ick wil heel graag havo halen maar dat gebeurt nooit als ik door ga hoe ik ermee bezig ben :( Weet iemand een tip? Ik probeer nu echt heel erg sirieus op school te gaan doen. Maar het nadeel is dat ik steeds gekker/raarder word in de klas xD. Nou laat dat maar ff zitten wat ik bedoel is dat ik teveel klets enzo.... En weinig eraan besteed Zo stom. |
Voor in de klas gaan zitten, en je pc van je kamer halen. Ta-dah.
|
apple?
|
Citaat:
|
Laat je ouders je achter die computer wegtrekken als je er te lang achter zit.
|
^ik word altijd boos als ze dat doen :P ook al weet ik dat 't wel nodig is
|
Iemand moet het doen hé.
|
gewoon studeren in een lege kamer of naar de bieb gaan daar heb je toch geen pc.
|
Citaat:
Het is wel de chillste bieb van NL (die ik dan tot nu toe heb gezien):) |
Nope dat klopt ik ben 1 keer in Amsterdam geweest om mijn Amerikaans visum optehalen bij het Amerikaans consulaat.Dat is vlakbij die rare Albertheijn en die I AMsterdam letters.
|
rare albert heijn en IAMsterdam letters. Kan niet anders dan museumplein aan de kant van concertgebouw.
Ik neem aan dat je de AH bedoelt met het schuine dak:) |
Daar was ik gisteren nog. :+
|
Ja die bedoel ik is dat museumplein? kan wel ohja kben nog een keer geweest vorig jaar konininnen dag of hoe je het schrijft maar toen heb ik niets onthouden
|
haha is zeker museumplein:*
|
Museumplein is gewoon Da Bom :thumbsup:
|
Citaat:
|
Dat vroeg ze niet, perv.
Ot; Je hebt op school huiswerkklassen. Klinkt suf maar als je daar een paar uur in de week zit dan krijg je je werk sowieso voor elkaar. Er is toezicht en ze kunnen je daar begeleiden. Als je dat even blijft volhouden en alle dingen die je niet snapt opsomt kan je het 1 keer vragen. |
paar daagjes pc wegnemen, zo zal het veel makeijker gaan, of maar van een bepaalt uur op de pc gaan.
|
zelfdiscipline :yes:
|
Dat
|
Citaat:
|
Das waar maar pc uitdrukken kost minder energie dan zijn probleem hier posten.
|
Citaat:
Ik moet voor morgen nog een toets leren, en een project afronden, en met beiden nog niet begonnen. :{ |
gewoon een paar keer op je bek gaan of blijven zitten ofzo, dan leer je t vanzelf wel :')
|
Het gaat meestal nog net goed, met een zesje of een zeventje.
|
Mijn vader heeft zijn school niet afgemaakt, dus is vanzelfsprekend blij als ik met een 5,5 thuis kom. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.