![]() |
De Macdonalds
Voelen jullie je ook zo kut als je net van de Macdonalds komt,, Ik voel me dus heel lelijk vies en dik :+
|
mooi zo, ik niet
haat de mac |
Heb ik nooit last van hoor.
|
nee heel voldaan juist, eerder het gevoel dat ik het komende uur niet meer hoef te eten
|
Kan iemand alsjeblieft in het daarvoor bestemde topic melden waarom al die lui een ban hebben?
|
Citaat:
|
Henkus noemt het janken. :z
|
Henkus kan opbokken, hij houdt zich niet aan de afspraak, en zodra wij daar wat van zeggen janken we?
Yeeeeno. |
^idd er is een afspraak dat bans gemeld worden maar nee hoor die mensen laten niks weten:(, 't bestuur hier is corrupt!!
|
Citaat:
Ik kom nooit bij de MacDonalds eten:') |
Citaat:
|
Niemand komt er tussen mij en mijn mcflurry kitkat en tussen mij en mijn kip9 met barbeque saus ohja en honey mosterd wrap.En wanneer ik dat genuttigd heb voel ik me eerder voldaan en een held dan dik en fatsig
|
kut mac, tis vies eten
en waarom zou ik me zo voelen als ik er ooit kom |
Citaat:
|
De macdonalds is corrupt. Om de 3 kwartier rijden zit zo'n beetje een mac, en een menu van de mac vult voor z'n beetje 3 kwartier.. big business jonge.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En dat ik niet 60 spam posts per dag plaats wil niet zeggen dat ik hier niet iedere dag kijk... |
points made, nu weer verder op het onderwerp?:)
ot. Fuck mac, lekker voor iedereen die zich fatsig voelt na de mac. |
echt he, elk topic verandert van onderwerp door die commotie om die bans.
wat ze bij de mac trouwens nog een keer mogen doen is een biertje, dan wil ik wel vaker komen? er is toch niks lekkerder dan bij een hamburgertje en een frietje een koel biertje te nemen? :d |
een hamburger is een broodje fietsband
|
Nou dan was ik vaste klant bij de fietsen winkel.
|
het dunste stukje vlees, als het al vlees is, wat ik ooit gezien heb
|
Citaat:
verder kom ik zo goed als nooit bij de mac :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aangezien het forum nu iets actiever is.. |
Anders krijg je weer precies de reden waarom het topic gestart is.
|
Yeaah ben niet meer gebanned :+
Nou kan ik tegen jullie zeggen,, Dat de Mac gwn Da Bom is! |
Ik ben er daarnet nog geweest.
|
en ja Henkus mijn topic kwam van Jochem..ik wilde kijken wat voor reacties ik kreeg ;)
|
wat leuk!
|
de mac is koning.
vooral de mc drive s' nachts. |
precies en vooral het gratis eten wat je kan meenemen in de mac drive trucje van de geniale remy gaillard
|
Dat was toch die gozer die met een voetbal heel Frankrijk aan het TerrorJaapen was?
|
Ja inderdaad,en hij viert met een clup de bekerfinale hij komt op de team foto alles hoewel hij niet eens in het team zat.Hij heeft allemaal zulke streken ook met een nationale handball wedstrijd stijd hij erbij en iedereen geeft hem een handje niemand heeft het in de gaten.
|
Wel tof gedaan. :d
|
Hij laat dus ook zien dat je met mcdrive gratis kunt eten moet wel redelijk druk zijn anders werkt het niet.
Hebn het geprobeert en het lukte. |
Remi Gaillard is wel grappig ja. :+
Maar wat hij in dat filmpje doet is gewoon stelen. |
Citaat:
Citaat:
|
true.
|
Citaat:
|
Het blijft stelen.
|
klopt.
|
maar dat betekent niet dat het niet minder briljant is
|
Jawel. Ik heb het niet zo op stelen.
|
Ik blijf het wel origineel vinden.
|
Die McFluury stroopwafel is anders wel erg lekker hoor :-)
|
Je schaats is scheef.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.