![]() |
photoshop cs4
weet iemand waar ik dit programma gratis kan halen? Ik bewerk nu plaatjes met Gimp maar werkt niet heel lekker en dit schijnt beter te zijn
|
Gratis?
|
Je kan het vragen aan iemand die het heeft..
|
Gewoon downloaden.
|
Citaat:
|
Nieuwsgroepen!8{
|
geef mij ff site enzo want normaal gebruik ik www.isohunt.com maar daar staat geen goede download op:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
miss klink ik heel dom nou maar ik gebruik nooit nieuwsgroepen en heb geen flauw idee wat 't is/ hoe 't werkt.
|
piratebay.org
|
Citaat:
|
Dan doe jij toch wat verkeerd achmed:+
|
Probably.
|
Citaat:
Als je bekend bent met torrents of nieuwsgroepen heb je hem wel makkelijk gratis tho'. |
honderden? valt best mee hoor;)
|
He kan op de website van adobe een gratis TRIAL van 30 dagen downloaden daarna kan je nog beslissen of je het koopt of niet
|
ja, daar heb je niks aan :')
de meeste mensen hier zijn scholieren/leerlingen, die hebben niet zo veel geld om dat te kopen zucht:z |
De trial is anders wel handig.
|
Ik vind het ook een goede tip van Maite:thumbsup:
|
gewoon de demoversie downloaden, als je laptop hebt is het nog gemakkelijker:
voor je ps4 opent je internet afzetten, als je het programma hebt geopent kan je internet terug aan en voila voor de rest van je leve ps4 :d |
lol:+
|
Citaat:
|
haha, maar goede tip:)
|
Citaat:
Be warned!! photoshop is verslavend!! vrage mense zich af waarom ik altijd zo laat op ben O-) nog een tip: in het begin snap je niets van dat program! vele uurtjes tuts lezen of bekijken op youtube en je kan de basics |:( |
Oh, als het niet lukt om CS4 te installeren (schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn), gewoon CS3 downloaden. :p
|
Citaat:
|
heb een cs3 download gevonden en nu begint m'n torrent programma te flippen....
|
Welk torrent programma gebruik je?
|
bitlord en ging altijd goed maar hij zegt nou ineens: can't open torrent file: c/../.../.../../torrents0.
|
bitlord = gaylord:+
|
:p
|
BitTorrent is goed.
|
disagree.
|
Hoezo?
|
outdated, en ik heb telkens met bitttorent het gevoel dat ik niet de maximale download snelheid haal ( als in: Utorrent en Vuze lijken veel sneller te gaan)
|
2 mogelijkheden
1: ga naar google zoek voor Pspiso maak een account en zoek bij computer propgrammas ofzo iets veel mensen daar zullen je kunnen helpen met wat je zoekt. 2: use torrents |
Fuck torrents en al die shit.
Nieuwsgroepen, is moeilijk om te leren. Maar uiteindelijk facking makkelijk. |
Gratis kom je nergens met nieuwsgroepen.
|
Torrents, en ik zal je een gigantische tip geven. Pak photoshop CS3. CS4 heeft een laadscherm voor elke minuscule handeling die je doet. CS3 loopt sneller, en het enge verschil is dat CS4 een of ander nieuw filter erbij heeft. maarja, daar heb je niet zo veel aan. Gebruik nu al een jaar of 3 CS3. Geweldig programma.
|
CS5.
win. |
Citaat:
|
ja.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.