![]() |
Uit laten groeien?
Als je je haar verft he.. En de kleur bevalt je niet en je wil weer terug naar je oude kleur, moet je dan heel die verf dr uit laten groeien? XD Lijkt me niet he? Is ook zo raar... :+
Groetjes, iemand die dat nog nooit gedaan heeft. :z |
je moet het dan weer in je eigenhaarkleur laten verfen.. dan merk je niet dat je uitgroei heb en ziet het er ook niet zo debiel uit :+
|
Citaat:
|
nope je krijgt nooit meer je eigen kleur terug :P behalve als je je kaalscheert en het dan weer laat groeien. En van die kleurspoelingen die na een aantal keer wassen er uit zijn houd je ook een vieze gloed over in je haar. zou et niet doen jij hebt echt vet mooi haar van jezelf :)
|
uhhhh.. ik bedoel het meer als je bruin haar hebt het blond verven.. dan moet je geen uitgroei hebben.. maar als je bruin bent en je hebt een andere bruintint dan kan het toch niet moeilijk zijn om je eigen haarkleur weer te vinden?
|
Naja ik heb donkerblond / lichtbruin.. en wil eigenlijk diep bruin haar 'n keer proberen :p maar jullie maken me bang! xD
|
Doe rood.
|
zoo jammer, vrouwen die al knap zijn en dan gaan experimenteren, mislukt t, weg knappe meisje :(
|
|
Lekker wijf.
|
Zou het niet doen als ik jou was Jits.
|
Volgens mij moet je gewoon een kleur nemen die heel dicht bij je eigen kleur zit.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, nvm. Ik las het verkeerd.
|
En gewoon een kleurspoelinkje? :9 6 à 12 wassingen ofzo?
|
daar houd je zo'n vieze gloed van over.. dat is ook niet mooi
|
Serious? :huh:
Ik ga over 'n uurtje naar de kapper.. Alleen knippen, zal eens op advies vragen :) |
Citaat:
|
Sounds familiar. :+
|
Citaat:
|
Citaat:
"Ja.. druk druk druk" - stilte- "De vorige keer hadden ze het zo en zo geknipt, was er niet heel blij mee" - stilte- Leren ze je op de kappersschool niet om je sociale vaardigheden te beheersen?:+ |
Citaat:
|
wel leuk geworden?
|
jonge, anti roos shampoo wil nog wel eens werken om haarverf/kleurspoeling uit je haar te halen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.