Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   Uit laten groeien? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=66315)

Wortelbrood 3 March 2010 15:38

Uit laten groeien?

Als je je haar verft he.. En de kleur bevalt je niet en je wil weer terug naar je oude kleur, moet je dan heel die verf dr uit laten groeien? XD Lijkt me niet he? Is ook zo raar... :+

Groetjes, iemand die dat nog nooit gedaan heeft. :z

~DoOsJ~ 3 March 2010 15:41

je moet het dan weer in je eigenhaarkleur laten verfen.. dan merk je niet dat je uitgroei heb en ziet het er ook niet zo debiel uit :+

Wortelbrood 3 March 2010 15:50

Citaat:

Origineel gepost door ~DoOsJ~ (Bericht 1456441)
je moet het dan weer in je eigenhaarkleur laten verfen.. dan merk je niet dat je uitgroei heb en ziet het er ook niet zo debiel uit :+

Hoe weten die mensen dan hoe precies mijn haarkleur was? :9 ik bedoel, ik heb nu heel veel kleuren door elkaar van mezelf.. dat kan toch nooit meer zo worden dan?

Vlinder 3 March 2010 15:52

nope je krijgt nooit meer je eigen kleur terug :P behalve als je je kaalscheert en het dan weer laat groeien. En van die kleurspoelingen die na een aantal keer wassen er uit zijn houd je ook een vieze gloed over in je haar. zou et niet doen jij hebt echt vet mooi haar van jezelf :)

~DoOsJ~ 3 March 2010 15:54

uhhhh.. ik bedoel het meer als je bruin haar hebt het blond verven.. dan moet je geen uitgroei hebben.. maar als je bruin bent en je hebt een andere bruintint dan kan het toch niet moeilijk zijn om je eigen haarkleur weer te vinden?

Wortelbrood 3 March 2010 15:57

Naja ik heb donkerblond / lichtbruin.. en wil eigenlijk diep bruin haar 'n keer proberen :p maar jullie maken me bang! xD

Mr. Macphisto 3 March 2010 15:58

Doe rood.

Baloe 3 March 2010 15:58

zoo jammer, vrouwen die al knap zijn en dan gaan experimenteren, mislukt t, weg knappe meisje :(

Wortelbrood 3 March 2010 16:06

http://www.contactmusic.com/pics/mb/...ie_2163558.jpg

Something like this.. :{

Mr. Macphisto 3 March 2010 16:08

Lekker wijf.

the_darkness 3 March 2010 17:27

Zou het niet doen als ik jou was Jits.

blabla1993 3 March 2010 17:57

Volgens mij moet je gewoon een kleur nemen die heel dicht bij je eigen kleur zit.
Citaat:

Origineel gepost door Vlinder (Bericht 1456444)
nope je krijgt nooit meer je eigen kleur terug :P behalve als je je kaalscheert en het dan weer laat groeien. En van die kleurspoelingen die na een aantal keer wassen er uit zijn houd je ook een vieze gloed over in je haar. zou et niet doen jij hebt echt vet mooi haar van jezelf :)

De verf groeit er gewoon vanzelf uit hoor, hoef je je niet voor kaal te scheren.

Deegbal 3 March 2010 17:57

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1456552)
Volgens mij moet je gewoon een kleur nemen

Maar dan heb je er toch (bijna) niets aan?

Vlinder 3 March 2010 17:58

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1456552)
Volgens mij moet je gewoon een kleur nemen die heel dicht bij je eigen kleur zit.
De verf groeit er gewoon vanzelf uit hoor, hoef je je niet voor kaal te scheren.

duh dat begrijp ik ook wel, maar dan zit je dus met uitgroei :P of je moet het inderdaad weer in je eigen kleur verven, maar dat is ook heel slecht voor je haar.

blabla1993 3 March 2010 18:03

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1456554)
Maar dan heb je er toch (bijna) niets aan?

Jawel, van die kleur zie je het niet als het eruit groeit.

Deegbal 3 March 2010 18:04

Oh, nvm. Ik las het verkeerd.

Wortelbrood 4 March 2010 12:50

En gewoon een kleurspoelinkje? :9 6 à 12 wassingen ofzo?

~DoOsJ~ 4 March 2010 12:59

daar houd je zo'n vieze gloed van over.. dat is ook niet mooi

Wortelbrood 4 March 2010 13:17

Serious? :huh:

Ik ga over 'n uurtje naar de kapper.. Alleen knippen, zal eens op advies vragen :)

Vlinder 4 March 2010 15:51

Citaat:

Origineel gepost door Wortelbrood (Bericht 1456683)
Serious? :huh:

Ik ga over 'n uurtje naar de kapper.. Alleen knippen, zal eens op advies vragen :)

heb je iig een beter gespreksonderwerp dan ''en op welke school zit je?'' :P

Deegbal 4 March 2010 15:59

Sounds familiar. :+

Mr. Macphisto 4 March 2010 16:03

Citaat:

Origineel gepost door Vlinder (Bericht 1456714)

Ik sta altijd.

Wortelbrood 4 March 2010 16:24

Citaat:

Origineel gepost door Vlinder (Bericht 1456714)

Niet dus. :+ Ze hadden een fout gemaakt en nu had ik weer dat vervelende mens dat serieus GEEN WOORD zegt als je tegen dr praat.

"Ja.. druk druk druk"
- stilte-
"De vorige keer hadden ze het zo en zo geknipt, was er niet heel blij mee"
- stilte-

Leren ze je op de kappersschool niet om je sociale vaardigheden te beheersen?:+

Vlinder 4 March 2010 16:27

Citaat:

Origineel gepost door Wortelbrood (Bericht 1456741)
Niet dus. :+ Ze hadden een fout gemaakt en nu had ik weer dat vervelende mens dat serieus GEEN WOORD zegt als je tegen dr praat.

"Ja.. druk druk druk"
- stilte-
"De vorige keer hadden ze het zo en zo geknipt, was er niet heel blij mee"
- stilte-

Leren ze je op de kappersschool niet om je sociale vaardigheden te beheersen?:+

hehe ik zat gisteren bij de kapper, dat mens was chagrijnig ofzo. Zat vet druk te knippen en er vielen echt plukken op de grond vet veel, was bang dat ik niets meer overhield. Toen maakte ik er een opmerking over en begon ze vet vrolijk te vertellen over hoe dat werkte en waarom ze hier en daar knipte. zo kan het dus ook :P Ben er nou wel achter dat het dus 4 maanden ongeveer gaat duren voor ik die 5 cm weer terug heb..

Chitesel 5 March 2010 18:41

wel leuk geworden?

ash-hôôle 6 March 2010 09:11

jonge, anti roos shampoo wil nog wel eens werken om haarverf/kleurspoeling uit je haar te halen.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:26.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.