![]() |
Roken, Beantwoord vragen.
1. Wanneer mag je pas roken? op je 16 pas?
2. Rook jij? 3. Vind je het lekker? 4. Waar koop je het? 5. Ben je verslaaft? 6. Doe je omdat iedereen rookt? 7. Wanneer ben je begonnen? 8. Weten je ouders hier van? Ik wil het proberen moet ik het doen of niet?, ben wel heel benieuwd. (Geen antwoord als: Weet ik veel of bepaal zelf maar) |
1. Wanneer mag je pas roken? op je 16 pas?
Zolang ik het zelf betaal 2. Rook jij? Gedaan 3. Vind je het lekker? Nee 4. Waar koop je het? C1000 of AH 5. Ben je verslaaft? Niet meer 6. Doe je omdat iedereen rookt? Nee dat is geen reden 7. Wanneer ben je begonnen? Weet ik het paar jaar terug. 8. Weten je ouders hier van? Ja duh. |
Ik rook niet. Het is vies en je wordt er lelijk van.
|
Word je er lelijk van?
|
Rokers zijn meestal wel de gezelligste mensen. Soms ga ik gewoon in de rokersruimte staan om te praten.
|
Citaat:
|
1. Wanneer mag je pas roken? op je 16 pas? Niet :')
2. Rook jij? Neej :* 3. Vind je het lekker? eigenlijk is het onzin om nu verder nog te gaan antwoorden als je niet rookt :+ Dus...ik zou het niet doen, maar je moet het zelf weten O-) |
Citaat:
|
je hebt altijd een excuus om iemand aan te spreken.
"vuurtje?" |
"biertje?"
dat reden tot aanspreken maakt je niet echt een gezelliger mens, hierdoor kan je je dus verschuilen achter de sigaret |
Roken is dodelijk.
|
Citaat:
|
1. Wanneer mag je pas roken? op je 16 pas? je vanaf je 16 mag je pas roken ik deed het vanaf mijn 14e
2. Rook jij?ja 3. Vind je het lekker?ja 4. Waar koop je het?overal als ik sigaretten nodig heb 5. Ben je verslaaft?ja 6. Doe je omdat iedereen rookt? in het begin laat je je opstoken daarna meer uit verslaving/gewoonte en omdat het rust geeft 7. Wanneer ben je begonnen? toen ik 14 was 8. Weten je ouders hier van? toen ik 15 was wisten ze het |
Citaat:
Wil je stoppen? |
Als mijn kinderen later roken zou ik er niet echt blij mee zijn...
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou er bijna voor gaan roken.
|
Dat gaat weer te ver. Maar als je het toch al doet kan het er wel bij. :+
|
Weer zo'n topic.
1. Wanneer mag je pas roken? op je 16 pas? Niet 2. Rook jij? Nee. Alleen een paar keer tijdens 't stappen 3. Vind je het lekker? In combinatie met bier wel 4. Waar koop je het? niet 5. Ben je verslaaft? nee 6. Doe je omdat iedereen rookt? nee 7. Wanneer ben je begonnen? nooit begonnen 8. Weten je ouders hier van? nee |
Citaat:
Ik jog dat compenseert het conditie verlies |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zeg niet dat gezondheids problemen verholpen worden maar het conditie verlies van het roken word wel min of meer gecompenseert mijn conditie word niet beter maar ook niet slechter.
|
Teer loop je niet uit longen hoor?
Rennen om stil te staan dus. :z |
1. Wanneer mag je pas roken? op je 16 mag je tabak mee krijgen maar het hangt van je zelf af
2. Rook jij?nee heb gerookt. 3. Vind je het lekker?het heeft niet zo zeer een smaak.. 4. Waar koop je het?je kunt het bijna overal kopen? 5. Ben je verslaaft?niet meer 6. Doe je omdat iedereen rookt?nee ik was de eerste in me vrienden kring die was begonnen 7. Wanneer ben je begonnen? toen ik 14 was 8. Weten je ouders. ? Neee? |
Het heeft wel een smaak hoor.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.