![]() |
ff voorstellen
Heey iedereen,
Ben net nieuwe hier en ik zal me ff voorstellen. Hoi Ik ben LV (mijn initialen). Ik ben 14 jaar en zit in de 3e.:+ Ik doe VMBO-T. Ik hou van House en hardstyle muziek.;) Ik hoop dat er meerdere zijn die daar ook van houden...? Oww ja als jullie mij sport willen weten, kijk dan naar mijn afbeelding.;) btw,, dat ben ik niet Groetjes,, LV.O-) |
meisje of een jongen? :+
Want die sport is best wel gay :9 welkom. |
wtf is dat voor een sport?
maar welkom! |
Hoi
@ afbeelding, lijkt net of een paar man een torentje bouwen? :d |
't lijkt meer op een kangoeroe.
Hoi! |
Citaat:
|
Jawel kijk daar rechts zit de staart.
|
't enige wat ik uit je plaatje kan opmaken zijn twee mannen die elkaar kontneuken in een rood pak.
Maargoed, zal wel aan mij liggen, welkom.:) |
Hoi.
|
leu
|
lleu
|
llleu
|
Hee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lllleu
|
Citaat:
BTW Ik ben een Meisje. Ik heb even het plaatje vergroot zodat je het als een sport ziet ipv 2 kontneukende mannen.:d|:( Bedankt voor het verwelkomen. http://img168.imageshack.us/img168/9437/image3yj6.jpg |
oeehhh dit brengt pijnlijke herrinneringen naar boven...
met de gym moesten wij ook zoiets doen en een jongen van circa 55 kilo landen met een gestrekte been van een meter hoog in mijn kruis:notgood: |
die 55 kg ook:+
maar acrogym, dat moesten wij ook doen. Zo zwaar kut, torentje bouwen, salto, brug dinges weet ik veel... maar als je een niet de lenigste bent is en blijft het zwaar kut:+ |
Auwts
|
Citaat:
|
Ook hai. Ik heb al genoeg friend requests.
Ik snap dat Macphisto een geliefd persoon is, maar er is een grens. |
hihi, ke.;)
|
En ga je nu in het grote boze enge spannende forum posten! en lekker vaak posten? :D
|
Beware of the Fist
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.