![]() |
staking...
Op onze school zijn sinds kort de drankautomaten tijdelijk gesloten omdat de directie vond dat we te veel flesjes lieten rondslingere. Nu hebben we vandaag zit-staking gedaan (op de speelplaats gaan zitten ipv les volgen) maar dit dringt niet door tot de directie dat we terug willen dat de automate opengaan en we hebben het maar een kwartier volgehouden :{.
Weet 1 van jullie mss een oplossing dat het door gaat dringen dat we allemaal terug wille da de automate opengaan?:rolleyes: |
Voorstellen van een blikjesautomaat? Die hoef je niet te bewaren en kun je gewoon weg sodemieteren.
|
Bewijzen dat jullie wel netjes kunnen opruimen?
Of gewoon staken in lessen of kantine. |
Gewoon langer blijven zitten, ook in de lessen. En daarbij de volgende keer wél opruimen.
|
Lekker kansloos om te gaan staken voor een fukking frisdrank automaat waar jullie zelf niet mee om kunnen gaan. Hoe oud was je ook al weer?
Ik weet nog wel vroeger, staakten we tegen de 2e fase. Niet dat dat iets heeft uitgehaald maar dat was in ieder geval een stuk minder kansloos dan voor een frisdrank automaat... |
Wij voor de 1040 uren norm. Met alle scholen naar de Grote Markt... :d
|
Citaat:
|
triest dit.
|
Behoorlijk. Ik zie ze al zitten.
Je zou ze dan echt willen slaan met een stok als ik in de directie zat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan is het echt nutteloos ja.
|
Heheh. Ik heb eens zoveel uitval gehad dat we uiteindelijk 2 weken aan les moesten inhalen...
|
zijn jullie ook bekend met het woordje vacature op je rooster?
|
Nee.
|
ohh dat was bij mij de eerste periode dat ik voor 3 vakken vacature had hebben ze er geen leraar voor,en nu zit ik veel vaker en langer op school omdat daar wel een leraar voor is.
|
Ik heb engelse lessen van jongetjes die net zo oud zijn als ik en dan ook nog denken beter te zijn in engels.. mietjes.
|
bij ons zijn de drankautomaten ook gesloten,, jammer genoeg ..
haha staken..helpt NIKS bij onsss. tjahh |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.