Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   staking... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=66391)

Zenith 11 March 2010 15:19

staking...

Op onze school zijn sinds kort de drankautomaten tijdelijk gesloten omdat de directie vond dat we te veel flesjes lieten rondslingere. Nu hebben we vandaag zit-staking gedaan (op de speelplaats gaan zitten ipv les volgen) maar dit dringt niet door tot de directie dat we terug willen dat de automate opengaan en we hebben het maar een kwartier volgehouden :{.
Weet 1 van jullie mss een oplossing dat het door gaat dringen dat we allemaal terug wille da de automate opengaan?:rolleyes:

MirrorMonster 11 March 2010 15:22

Voorstellen van een blikjesautomaat? Die hoef je niet te bewaren en kun je gewoon weg sodemieteren.

Kimm!~~ 11 March 2010 15:26

Bewijzen dat jullie wel netjes kunnen opruimen?
Of gewoon staken in lessen of kantine.

Deegbal 11 March 2010 15:38

Gewoon langer blijven zitten, ook in de lessen. En daarbij de volgende keer wél opruimen.

Chrizlybeer 11 March 2010 15:38

Lekker kansloos om te gaan staken voor een fukking frisdrank automaat waar jullie zelf niet mee om kunnen gaan. Hoe oud was je ook al weer?

Ik weet nog wel vroeger, staakten we tegen de 2e fase. Niet dat dat iets heeft uitgehaald maar dat was in ieder geval een stuk minder kansloos dan voor een frisdrank automaat...

Deegbal 11 March 2010 15:41

Wij voor de 1040 uren norm. Met alle scholen naar de Grote Markt... :d

Mr. Macphisto 11 March 2010 15:47

Citaat:

Origineel gepost door Zenith (Bericht 1459302)
Op onze school zijn sinds kort de drankautomaten tijdelijk gesloten omdat de directie vond dat we te veel flesjes lieten rondslingere. Nu hebben we vandaag zit-staking gedaan (op de speelplaats gaan zitten ipv les volgen) maar dit dringt niet door tot de directie dat we terug willen dat de automate opengaan en we hebben het maar een kwartier volgehouden :{.
Weet 1 van jullie mss een oplossing dat het door gaat dringen dat we allemaal terug wille da de automate opengaan?:rolleyes:

Je zooi opruimen.

the_darkness 11 March 2010 15:49

triest dit.

Mr. Macphisto 11 March 2010 16:08

Behoorlijk. Ik zie ze al zitten.
Je zou ze dan echt willen slaan met een stok als ik in de directie zat.

Chrizlybeer 11 March 2010 17:38

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1459321)
Wij voor de 1040 uren norm. Met alle scholen naar de Grote Markt... :d

Dat was eigenlijk ook best kansloos, 1040 uur per jaar iets doen is eigenlijk ook echt een lachertje. Dat zijn 26 volledige werkweken, net een half jaar dus.

Deegbal 11 March 2010 18:23

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1459426)
Dat was eigenlijk ook best kansloos, 1040 uur per jaar iets doen is eigenlijk ook echt een lachertje. Dat zijn 26 volledige werkweken, net een half jaar dus.

Het gaat er meer om dat we ophok uren krijgen, om aan de urennorm te komen, in plaats van dat we ook daadwerkelijk les krijgen.

Vlinder 11 March 2010 18:52

Citaat:

Origineel gepost door Zenith (Bericht 1459302)

weet je wat je ook kunt doen, drinken bij de supermarkt kopen. is waarschijnlijk ook nog goedkoper.

Mr. Macphisto 11 March 2010 22:00

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1459459)
Het gaat er meer om dat we ophok uren krijgen, om aan de urennorm te komen, in plaats van dat we ook daadwerkelijk les krijgen.

Ik had er geen problemen mee mits ze iets nuttigs deden met die ophokuren. Doe in die tijd de huiswerkklassen of kijk een film. Er zijn altijd van die lui die dan gaan staken en brandalarmen stuk moeten maken. Best triest. Dan ook nog te bedenken dat als er 1 iets doet ze allemaal bewegen. Net een kudde schapen.

Deegbal 12 March 2010 12:28

Citaat:

Origineel gepost door Mr. Macphisto (Bericht 1459620)
Ik had er geen problemen mee mits ze iets nuttigs deden met die ophokuren. Doe in die tijd de huiswerkklassen of kijk een film. Er zijn altijd van die lui die dan gaan staken en brandalarmen stuk moeten maken. Best triest. Dan ook nog te bedenken dat als er 1 iets doet ze allemaal bewegen. Net een kudde schapen.

Wij hebben dus van die uren die nutteloos zijn. Word je met een concierge in een lokaal geplempt, en moet je je maar vermaken. Dan ben ik toch liever thuis. En die lui van die brandalarmen vind ik ook sneu hoor.

Mr. Macphisto 12 March 2010 14:08

Dan is het echt nutteloos ja.

Anne 12 March 2010 14:27

Heheh. Ik heb eens zoveel uitval gehad dat we uiteindelijk 2 weken aan les moesten inhalen...

smiley D 12 March 2010 15:02

zijn jullie ook bekend met het woordje vacature op je rooster?

Mr. Macphisto 12 March 2010 15:09

Nee.

smiley D 12 March 2010 15:50

ohh dat was bij mij de eerste periode dat ik voor 3 vakken vacature had hebben ze er geen leraar voor,en nu zit ik veel vaker en langer op school omdat daar wel een leraar voor is.

ash-hôôle 13 March 2010 00:18

Ik heb engelse lessen van jongetjes die net zo oud zijn als ik en dan ook nog denken beter te zijn in engels.. mietjes.

Saray- 15 March 2010 22:25

bij ons zijn de drankautomaten ook gesloten,, jammer genoeg ..
haha staken..helpt NIKS bij onsss. tjahh

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:34.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.