![]() |
leuke ideën?
Heej,
Heeft iemand van jullie nog wat leuke/romantisce dingen die ik ka doen met mijn vriendin , ik heb al een aantal tips gehad zoals filmpje thuis kijken of bios ,en zwemmen. Zijn leuke dingen o te doen ^^ nog iemand andere iedeën? |
Schommelen?:o
|
Citaat:
|
Wat erg nu, jullie kunnen samen gaan fietsen en dan samen vallen in het gras:o
|
Al zou ik daar mee wachten tot de zomer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet haar een dagje ergens mee naartoe nemen, reizen met je vriendin samen in de trein is vet leuk, koop je zon dagkaartje en ga je door nederland touren
|
^dat.
100% succes rate. |
Er is genoeg te zien in Nederland
|
Het klinkt misschien apart, maar ik ben liever een dag met vrienden waar mijn vriendin bij is, dan wanneer ik zelf alleen met haar een dag weg ben. Tenzij het natuurlijk naar parijs ofzo is. Ik zeg niet dat ik het niet leuk vind om met haar een dagje naar het strand te gaan ofzo, maar ik kies dan toch liever een feestje bij wat vrienden waar zij dan bij is.
Misschien een idee? Het is niet bepaald romantisch, maar de spanning tussen jullie is wel snel weg op zo'n feestje (al hoort er helemaal geen spanning te zijn in een relatie). Vooral als je dus ook van plan bent te kussen. Gezellig op de bank, muziek aan, wat vrienden erbij, succes gegarandeert dat jullie zullen flikflooien. |
dus jij suggereert hier dat jij het alleen goed kan vinden met je vriendin als er vrienden bij zijn.Redelijk kansloos dat.
|
Citaat:
|
picknicken :love:
En ja, dat kan ook met dit weer. |
Citaat:
|
Jaa :9
|
Citaat:
|
Ja, leuk toch!
|
je moet wat voor een vrouw overhebben
|
Citaat:
|
blokker?
|
Je moeder heeft vast wel een dekentje in de kast liggen, en je kunt ook gewoon een tas volstouwen met lekker eten.
|
Ik wilde net zeggen.
Het mandje enzo is het probleem niet :+ |
eigenlijk niet hea XD
|
iemand nog andere ideën? 't moet niet te dur zijn want ik heb nie zoveel geld XD
|
wandelen is heel goedkoop :P
|
Ga haar voorstellen aan je oma en opa... ( niet dat het romantisch is)
|
kussen ook.
|
Meestal wel
|
Dat niemand nog neuken heeft gezegd valt me tegen van jullie. :+
|
Ja maar schat, hij durft nog niet eens te kussen of zoenen.
|
Waar staat dat?
|
In zijn andere topic..
|
Oh, die heb ik nog niet gezien.
|
nu wel?
|
Jep.
|
Ben trots op je!
|
:d
|
Heb je nu nog een idee voor deze jongen of?
|
Nee.
|
niet:o?
wat deden jou vriendin en jij altijd samen dan? |
Filmpje thuis kijken vonden wij altijd wel leuk.
|
verder niks?
|
Tuurlijk wel, maar dat plemp ik hier niet allemaal neer. :z
|
Niet das dan weer jammer..
|
:P filmpje kijken is idd wel leuk maar das na tijdje tog ook wa minder luek :O
|
Daarom hoor je ook te kussen en te zoenen dat maakt het leuker:P
|
Citaat:
|
Weet je wat ik niet begrijp? dat jullie elkaar wel in zwemkleding zien en nog geen kusje durven te geven!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.