![]() |
Hoi
Ik ben kevin 14 bijna 15 en voor de rest vraag maar
|
Dag, jongen.
|
woonplaats?
hobbies? muzieksmaak? opleiding ( mavo/havo/vwo etc) sport? en welkom :) |
Welkom! leuk dat je een voorsteltopic aanmaakt, maar indd. een paar antwoorden op de vragen van the_darkness zouden leuk zijn:)
Verder, praat lekker mee in de andere topics. Kijk alleen uit met het antwoorden in oude topics (grens = +- 2a3 maanden max. of je post moet van zodanige informatie zijn dat het zinvol is om het topic omhoog te halen:) ) |
woonplaats zeg ik niet
Hobbies: voetbal vissen en chille met vriendin en vrienden Mavo voetbal |
wiet?
|
wat wiet?
|
Citaat:
|
Ik heb trouwens een vraag als ik iets gepost heb en ik zit op home pagina ziie je dan de naam verschijnen of moet je de pagina eerst opnieuw aanklicken
en als je een bericht typt en een ander post er een verschijnt die dan meteen erboven of moet je nieuw aanklicken |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja kijk ik bedoel bij msn als je dan een bericht typt en je ontvangt er een komt hij er in een keer te staan is dat hier ook zo??
|
nope.
je moet eerst posten, of refreshen. |
Je moet eerst de pagina vernieuwen, dan zie je pas eventuele nieuwe berichten.
|
oke bedankt
|
hoi :wave:
|
maar wat bdoelde je nou met wiet of ik jonkol smoke ofzo
|
Citaat:
|
en met mij:P
|
bedoelde t op die dikgedrukte manier;)
|
hoezo smoken die ook dan
|
ook + de manier van t verwoorden;)
|
ook maar ik rook niet 1 keer in het weekend blow ik met vrienden
|
ik heb trouwens een vraag compleet nutteloos maar ik wil het weten Kijk bij een neger is hun lul vaak langer hoor je maar is bij vrouwen dan ook iets anders (neger bedoel ik niet als scheldwoord)
|
haha, leuke vraag:P
Kijk, daarvoor hebben wij dus de verschillende onderwerpen op ons forum. Deze vraag past uitstekend bij: Seksualiteit. Maak daar zelf een topic aan, en stel je vraag:) Succes! |
lol'd @ smoken
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.